Çarşamba, Mayıs 10, 2017

Sevdaluk eyi şeydur ( devam ).

Hiç sormuyorsun öldün mü, kaldın mı, ne yaptın? H. ne oldu, var mı bir gelişme, demiyorsun. Ay blog, sorma da zaten. Başka türlü hallerdeyim. Hiç kendimde değilim. Dışarıdan nasıl göründüğümü hiç bilmek istemiyorum. Çünkü normal göründüğümü sanmıyorum. Otomatik pilottayım. Bir sürü insanla konuşuyorum, ama nasıl konuşuyorum, ne konuşuyorum hiç haberim yok. Beynimin ön kısmı günlük etkileşimleri bensiz idare ediyor, edebildiği kadar, yani beynimin yüzde 3 ü. Geri kalanı paso H. derdinde. Şu sıralar her gün görüyorum. İçim her gün lunaparka götürülen çocuk gibi sevinçli ve inanamıyor. Lunaparka gittiğim yetmezmiş gibi bugün bir de elime pamuk şekeri tutuşturdu hayat. Bugünden itibaren artık bana ilgisi olduğunu düşünmeye hakkım var. Net olarak gördüm. Artık yalansa, oyunsa, ben karışmam, günahı boynuna. Onu zaman gösterecek. Ama değil gibi. Gene de temkinli olmakta fayda var her zaman.

Gidişat pek fena yalnız. Yani şöyle, buradan görünen şu ki, bu ilişki bir başlarsa, çok acayip bir şey olacak. Neyse dur bir başlasın da o zaman yazarız...

Bu arada evde pek yemediğim için, mutfak da dağılmıyor, ve ev işi asgari düzeye indi. Çok büyük rahatlık. Eve geliyorum, iş yok. Neyse bu akşam yemek yiyeyim de ben gidip. Biraz kafamı dağıtayım, yoksa devreler toptan yanacak.






14 yorum :

  1. çook güzeel, devamını merakla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. @ Eren ben de çok merak ediyorum devamını :D

    YanıtlaSil
  3. Ö_Ö
    4te mutlu son istiyoruz. 3ncu de muhallebiciye gitme kosuluyla!

    YanıtlaSil
  4. Ay çok heyecanlıııııııı <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  5. Heyecandan benim bile kalbim attı, seni düşünemedim Jo :) Hakkında hayırlısı olsun kısmına bağlıyorum ama an'ın da tadını çıkart :)

    YanıtlaSil
  6. @ Jardzy: of muhallebici değil mi? haklısın. ona daha var gibi sanki. ay bilemiyorum. dur bi.

    YanıtlaSil
  7. @ Ceren: :)))))) öptüm seni şeker.

    YanıtlaSil
  8. @ İki balık bir kedi: güzel bir hatırlatma oldu, galiba artık arkama yaslanıp bu hallerin tadını çıkarabilecek evreye geldim. <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  9. ay Joe şuna bak, biri senin öykünden ilham almış galiba:)) https://www.montessorietkinlikler.com/anneler-ve-anne-adaylari-gelecekteki-size-mektup-gondermeye-hazir-misiniz/

    YanıtlaSil
  10. yok ben onlardan ilham aldım aslında, çünkü öyküdeki gibi bir siteye bizzat mail attım. Fakat sonra site iki sene sonra kapanıyor diye mektupları ekrenden filan geri gönderdi, tarihi gelmeden.

    YanıtlaSil
  11. sen böyle bir şeyden süper bir hikaye çıkarmışsın o zaman:) başka dergilere de yollayacaksın değil mi hikayeni?

    YanıtlaSil
  12. yaaa teşekkürler, aslında hikaye buradan çıkmadı, ama içine sonradan cuk oturdu, o beğenmediğim ilk hikayede çıktı burası, hani önce bir tane yazdım da beğenmedim çöpe attım ya altı sayfa.
    Şimdilik Notos'tan haber bekliyorum, onların cevap verme süresi iki ay, o yüzden iki sayı bekleyeceğim sonra haber çıkmazsa o zaman başka dergi bakacağım. Gerçi daha mayıs sayısına bakma fırsatım olmadı.

    YanıtlaSil