Cuma, Mayıs 19, 2017

Sevdaluk eyi şeydur (4)

Olaylarda az biraz daha ilerleme kaydedebildik çok şükür. Hayır hala da muhallebici faslına geçmedik. Ama kızkardeşimle tanıştı kendinden yanımıza gelip. Ve yeğenimle. Sonra da kalabalıkların içinden bana hınzır hınzır gülerek baktı. Birçok defa. Fiyuuuuu. Bu sefer yanılmış ya da abartmış olamam. Zaten geçende de uzunları şüpheye yer vermeyecek şekilde yakmıştı. Ay olacak galiba. Hem de az kaldı galiba. Dün gece sabahladım. Baya. Günün ağardığını gördüm. Ya bir düşünsene, ben en son ne zaman aşktan dolayı uykusuzluk çektim ki? Hiç bilmiyorum. Bu çok başka be blog. Çok başka. Valla.

Biliyor musun, hani ideal erkeği hayal edersin ya, ya da işte isteyen için ideal kadını, ben o kadar çok özellik isterdim ki yarısında yorgun düşüp hayal etmeyi keserdim, hiçbir zaman o ideal erkeği sonuna kadar hayal edememiştim bu sebepten. Ayrıca bu özellikler kesinlikle hiç kimsede bir arada bulunamazdı, sekizinci özellikten sonrası gereksiz yere hayal kurmaktı. Şimdi bir arada bulunması imkânsız sekiz özelliğin üstüne beş mi desem, on mu desem, kaç bilmiyorum, çünkü hala saymaya mecalim yok, hah, işte onların hepsi ve daha fazlası onda var. Tamam, hepsine eyvallah, ama asla anlayamadığım böyle birinin nasıl boşta kalabileceği? Hem de çevresinde bunca insan varken? Nasıl biri olmaz hayatında? Ay bir de geçenlerde tam her şey tıkırında gitmeye başlamışken, biri onun bir oğlu olduğunu ve evli olduğunu söyledi. Var ya...Oy annem. Değil elbet. Yanlış alarm. Ama şüphesi bile beni mahvetmeye yetti. Tahmin edersin.

Bugün değil ama yarından itibaren artık gerçek hayata dönüp halledilmesi gereken günlük işlere girişmem gerek. Dağ olmuş giysileri toplayıp kaldırmak, temizlik yapmak filan. Belli mi olur eve misafir filan gelmesi tutar, bu halde mi görsün evimi? Ama bugünün işi değil. Yarın. Bu arada Lamy dolmakalemim geldi. Mis gibi. Henüz denemedim.

Bugün son diyeceğim o ki, kendimi çok şanslı hissediyorum çünkü bir adım geriye çekilip bakınca hayatımda ne güzel insanlar var, onu fark ediyorum. Sadece H. değil. Sana galiba hiç bahsetmedim ama korodaki kızları da çok seviyorum. Her birini ayrı ayrı kalbime bastırasım var. Ve bu blog sayesinde tanıştığım insanları. Ve henüz yüz yüze tanışamadığım ama yine de hayatımda saydıklarımı. Başka hiçbir şey istemem şu hayattan. Hepimiz sağlıklı olalım bana yeter.







7 yorum :

  1. Aşk ne güzel :) Çok mutlu oluyorum bu güzel,sevinçli yazılarınızı okuyunca.Ezginin Günlüğü'nden Acemi Aşık şarkısı size gelsin.Mutlulukla kalın ;)

    YanıtlaSil
  2. @ Feta: teşekkürler, ilk fırsatta o şarkıyı bulup dinleyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Ne tatlı o son cümle ''hepimiz sağlıklı olalım bana yeter'' :') ♥

    YanıtlaSil
  4. AŞK, sana bir dizi tavsiye edeyim mi bilemedim. Netflix kullanıyorsan: LOVE ;) Sevimli bir dizi ilk sezonu biraz donuk ama ikinci sezon güzel, seversin belki.. http://www.imdb.com/title/tt4061080/

    YanıtlaSil
  5. @ Öğrenen anne: eeeeeeeet! yaşasın. Tam bir şeyler izlemek havasındayım. Ama önce Hadi İnşallah'ı tekrar izleyeceğim. Sonra da dizi. Çok teşekkürler. <3

    YanıtlaSil
  6. O tutmazsa "Master of None" tavsiye edeyim. Bu iki dizinin tarzı çok benziyor biri aşkla ilgili diğeri modern NY günlük hayatı :D Yeni dönem sitcom'lar bunlar, öncü..

    YanıtlaSil