Pazartesi, Mayıs 15, 2017

Sevdaluk eyi şeydur (3)

Yok muhallebici filan bekleme. Peşin söyleyeyim de. Onu beklersek ben blogdan koparım. Ohooo. Zaten zor yazıyorum. Zaten içimden geçenleri türlü sebeplerden açık açık yazamıyorum.

Bazı günler kendi kendime bir bardak suda fırtınalar kopardığımı düşünüyorum. Sanki ortada hiçbir şey yok ve her şeyi abartan benim. En ufacık normal bir ilgi kırıntısını deve yapıyorum. Ve kendi kendime hikayeler yazıyor, hayal dünyasında yaşıyorum. Evet bazı gün böyle düşünceler ağır basıyor. Aptalsın kızım sen diyorum kendime. Neler zannettin. Zavallı saftiriğim diyorum kendime. O zaman çok kötü hissediyorum. Koca bir boşlukta yüzüyorum. Kenarsız bir boşluk. Bazı zamanlar ise iç sesim "şşşş her şey yolunda, merak etme, biraz sakin ol, sen sabret sonra yaslan arkana, gerisini bana bırak" diyor. Sonra benim inanmadığımı anlıyor: "bana güvenmiyor musun?" diyor. O kadar kendinden emin diyor ki bunu. Susuyorum, yalandan umutlanıp.

Bir yandan flört nasıl edilir, adabı, usülü nedir, ne zaman uzunlar yakılır, ne zaman ağırdan gidilir, ne zaman ileri. Tamamen uçmuş gitmiş. Yani gitmemiş. Beynimin kıvrımlarından birinde bohçalanmış halde buldum. Ama gene de uzun süre kullanım dışı kaldığından, lazım olduğunda şıp diye devreye giremiyor. Çoğunlukla onbir yaşındaki halimle tepki veriyorum. Sorma, sorma...

"Kalbim ince bir fidandır,
Kırma güzel, ne olursun.

Çok severim söyleyemem
Sorma güzel, ne olursun." *



Of blog. Bir yandan da korkuyorum galiba. Çünkü şimdiden beni bu hale sokuyorsa ilerde ne olur. Daha dizginleri köküne kadar çekiyorum, bir bıraksam...Ohooo, bir bıraksam var ya, buradan Çin'e kadar benzinsiz gider. 

Sana anlatmak istediğim neler neler var. Ama işte burası isimsiz değil eskiden olduğu gibi. Bir de günlüğümün ortalığa saçıldığını bir düşün: felaket. Tamam zaten ortalıkta, o kadarını biliyorum da, ortalıktan ortalığa fark var. Of. Elimin kolumun bağlanması çok can sıkıcı. 

Ne istiyorum biliyor musun? Bu ilişki başlasın ve ben doya doya onu yazayım, hiç kimseden çekinmeden. Ne kadar şahane biri olduğunu anlatmak istiyorum. Muhtemelen seni hiç alakadar etmiyor ama...

Bu arada su hazneli fırçalarım geldi, bir de suluboyam. Postacı kapıyı üç defa çaldı. Çünkü bu sefer zamanlamayı tutturamayıp ben duşun altındayken çaldı. Tabii ki bornozla kapıyı açmam söz konusu olmadığı için, üçüncü çalışta kapıya kadar gidip, düofondan, on dakika sonra gelmesini, rica ettim, müsait olmadığımı da ekledim. Sonra geldiğinde kafamdaki havluya bakıp içinden bir şeyler düşündü, biraz tuhaf bir durumdu. Zaten her gelişinde, çattık belaya, gene buraya paket getiriyorum, bir kurtulamadım der gibi bir hali var.

Ne olur benim için dua et. Onu gerçekten çok ama çok beğeniyorum.






10 yorum :

  1. Baharda aşk başkadır... <3 :)
    Gizli blog aç, yaz babam yaz.. ;)

    YanıtlaSil
  2. bence 11 yaşındaki halinle tepki vermen çok hoş:)) fırçalarınla suluboyanı güle güle kullan..:)

    YanıtlaSil
  3. Bu sarkiyi Aze de yazmis.
    Ikiniz de asiksiniz demek.

    Gizli ask bloguna ben de varim!

    Ayrica iliskinin en hyecanli kismi bu; seviyor mu sevmiyor mu!
    Keyifle gecir!

    YanıtlaSil
  4. Neler kaçırmışım bennnn o.O Umarım ne olursa olsun çoooook mutlu olursun,dua ediciğim xox

    YanıtlaSil
  5. ne güzel haberler bunlar :)) aşkın en güzel kısmındasın bence, karın ağrısı ve kelebekler fazı! yaşadığımızı hissetmek için en büyük şansımız.
    kalbim seninle :)

    YanıtlaSil
  6. @ Öğrenen anne: gerçekten öyle, sanki havada var biraz insanı sarhoş ediyor zaten. Gizli blog işini enine boyuna düşündüm, en sonunda açmama kararı aldım. Ama güzel fikir yine de.

    YanıtlaSil
  7. @ Eren: teşekkürler. Daha sıra onlara bir türlü gelmedi.

    YanıtlaSil
  8. @ Jardzy: Aze kim bilmiyorum :) Merak da ediyorum. Herhalde sende bağlantı vardır. Birazdan girer bakarım. Gizli blog işini Ceren'e söylediğim gibi düşünmüyorum. "Keyfini çıkar" : bunu hatırlatman iyi oldu. Bir sakinleşebilsem, ah bir sakinleşebilsem her şey ne güzel olacak.

    YanıtlaSil
  9. @ Anıl: sorma ne aksiyonlar ne aksiyonlar :)))))))) Duaların tuttu galiba Anıl. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. @ Ege biliyorum ama bir türlü tadını çıkaramıyorum, duygularım aşırı yoğun. Of.

    YanıtlaSil