Pazartesi, Nisan 24, 2017

Seçme sonuçları -final-

Az önce haberi geldi: "Çanakkale Korolar festivaline seçildiğiniz için bu mesajı yönlendiriyorum". Hiç beklemiyordum. Hayatta olmaz diyordum. Daha günlerce sürünecek diyordum. En sonunda da olumsuz çıkacak diyordum. Küt diye "of gene birisi gereksiz bir paylaşım yaptı whatsapp grubunda" diye düşünürken beni hazırlıksız yakaladı. Ka-tı-lı-yo-rum FESTİVALE!

Sevindim tabii birden.

Ama aslında 4 Düğün Bir Cenaze modundayım doğruyu söylemem gerekirse. Çok kötü bir haber aldım sabah. Yedi sene yanımızda çalışan, hastalığında babama bakan, sonra da annemle kalan yardımcımız, iki ay önce rahatsızlanıp memleketine dönmüştü apar topar. Apar topar anneme yeni yardımcı bulmuştuk. Bulabilmiştik. Dün hastaneye kaldırıldığını öğrendik. Bugün de vefat etmiş. Bir günde rahatsızlandı. Doktor depresyon demişti. Ben inanmamıştım. Depresyon böyle olmaz. Sonra beyninde tümor olduğu ortaya çıkmış, ameliyat edilemeyen cinsten. Bugün tam tarihlere bakmak için blogu kurcaladım ama o zaman yazdığım tüm yazıları taslağa kaldırmışım, buldum ama sonuçta tarihleri. Kendini kötü hissediyor diye onu tanıyan komşu yanında durmamı önermişti. Beş gün annemde kalmıştım, beşinci gün de evine dönmek istiyor diye zar zor uçağa bindirip göndermiştik. İyi olmadığı belliydi, ama iki aylık ömrü kaldığını hiç tahmin etmiyordum. Altmış küsur yaşındaydı, torunları vardı. Doyamadı onlara...

Biraz karanlık bir gün o yüzden. Sevinç ve üzüntü yan yana. İyi ki güzel bir haber de geldi, bu kötü haberin yanı sıra. Tabii ki orantısız. Hiç bahsetmeyeyim diyordum ama duramadım. Daha başka şeylerden bahsedecektim ama şimdi çok gereksiz, çok küçük kalıyor...Bu post böyle oldu blog. Haydi. Kal sağlıcakla.


8 yorum :

  1. Hayat böyle Joe'cum, iyiyi kötüye sararak yaşayacağız. Başınız sağolsun, huzurla uyusun. Koro için de kutluyorum, haydi bakalım buradan tezahürat yapacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Hayat işte... İyi kötü, sevinçle keder hep iç içe... Böyle böyle, sevinci de acıyı da aynı anda taşıyabilmeyi öğreniyoruz belki de.

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler her ikisi icin de. Cunku 2 ay bile olsa ben aniden olmeyi tercih ederim. Olecegimizi biliyoruz, zamanini da bilmemek en iyisi.
    Canakkale'nin tarihi nedir? Gelirim belki siyah uzun elbisemi giyip. Kafama da tullu bir tac takarim falan. Saten eldiven.
    Hayat devam ediyor. Bazen bombok bazen papatya gibi.

    YanıtlaSil
  4. @Leylak Dalı: sen de sağol Leylak Dalı'm...Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. @Merve: aynı dediğin gibi. biraz karmaşığım hala...

    YanıtlaSil
  6. @ Jardzy: ay sahi mi söylüyorsun? Gelir misin? Feci sevinirim. Tarihler 3-9 Temmuz 2017. Ama öyle abiye gelmeye gerek olmayacak bence, söylediğimiz şarkılar pop ya da halk şarkıları "Ayrılık, Divane aşık gibi" filan.

    YanıtlaSil
  7. Bu yazının özeti HAYAT BÖYLE...kötü olayların ve güzelliklerin arasında bir şekilde tutunmaya çalışıyoruz.

    Buradan da TEBRİK EDERİİİİM!!! Başaracağını biliyodum zaten :3 ♥

    YanıtlaSil
  8. @ Anıl: off evet hayat böyle. Sabahtan beri gidip geliyorum, acıdan tatlıya. Helak oldum.
    Anıl bak Jardzy de gelecekmiş belki okudun mu orasını? Jardzy'i biliyor musun acaba diye tereddüte düştüm birden.

    YanıtlaSil