Çarşamba, Mart 15, 2017

Kayıp postun ardından.

Conga çalmaktan yorgun düştüm sanmıştım. Durum öyle değilmiş dostum. Hastalık bitkinliğiymiş. Soğuk algınlığı öncesi iliklerin çekilmiş gibi bir halsizlik. Derhal zencefil kürüne başladım. Bu sayede (?) normalde bir hafta süründüren burun akıntısı bu sefer bir gün sürdü. Tam da kendi kendime bak iki senedir hasta olmuyorum ne güzel diyordum. Peh.

Biliyor musun ben sana Pazar gününden beri parça parça yazıyorum. Dün akşam tam yayınlayacağım, görseli bile bulmuş yapıştırmışım, küt: yazının yarısı uçtu. Hiç yazılmamış gibi. Mutsuzum hastayım filan diyordum diye ben de bir daha yazmadım. Dedim herhalde bu kadar negatifliği blogger kaldıramadı, attı bazı sigortalar.

Pek bir yenilik yok. Evdeyim. 4 vokal'in konserine gidemedim. Onun dışında hala akşamları yemekten sonra atıştırmamaya dikkat ediyorum. Bunun neticesinde kilolar gerilemeye devam ediyor. Bugün tam iki hafta etti. İki kilodan biraz daha az verdim toplamda. Benim için çok sevindirici. Keşke böyle devam etse. Üçüncü haftada üçüncü kiloyu versem meselâ. İnsem artık obezlik sınırının altına, hiç olmazsa. Ve bir ayda dört kilo vermiş olsam. İki ayda sekiz kilo diye uzar gider bu hayaller. Tamam yeter bu kadar kilo muhabbeti. Sustum.

Pazar günü annemi ev arayışında dinlendirmek için girdiğim kafede çay içerken, pencereden eski sevgilimin geçtiğini gördüm. İstesem çıkıp selâm verirdim. Sokak dar ve tenhaydı. Ve onlar yavaş yürüyorlardı. Ama istemedim. Galiba eşi beni gördü. Bana baktığını gördüm. Fakat onlardan da bir hareket gelmedi. Dedim boşver eskisini, yenisine yer açalım. Doğru demişim değil mi?

Evde pinekleyerek zaman geçtiğinde anlatacak çok bir şey de olmuyor. Bir de enerjim hala düşük. Haydin bugünlük bu kadar olsun. Yayınladım gitti. Affet. Bir dahakine daha güzel yazacağım, sana söz.


4 yorum :

  1. Golden Fleece :D

    Eskileri temizlemeyince yenisi gelmiyor. Bahar temizliği yap gitsin. Eski mektupları yak! Mailleri sil!
    Oh yeah, femdom halimdeyim :D

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, zencefil süper bir şey gerçekten, benim de bugün biraz boğazım nane molla. Ne yazsan güzel oluyor zaten, sen yaz yeter ki, severek okuyoruz:)

    YanıtlaSil
  3. @ Jardzy: Golden Fleece'i bilmiyordum, ne demek istedi acaba diye araştırdım baya :D Ay komiğime giden ne biliyor musun, biz onunla hiç mailleşmedik çünkü bu o kadar eski sevgili ki, biz beraberken daha herkesin evine bilgisayar yeni giriyordu :D :D :D Ay kendimi çok yaşlanmış hissettim hele seneleri sayınca yuh dedim. Ama benim elimde olan bir şey yok. Seneler bana sormuyor geçebilir miyiz diye. :D

    YanıtlaSil
  4. @Ereeeen!!! Şımarttın gene beni. Teşekkür ederim!

    YanıtlaSil