Cuma, Şubat 03, 2017

Duyuru.


Postuma bugün bir duyuruyla başlamak istiyorum. Hikmet Hükümenoğlu 5 Şubat Pazar günü saat 14:00'te Körburun romanı üstüne söyleşi yapıyor Kuzguncuk'ta Nail kitabevinde.

Ben yetişebilirsem katılmak niyetindeyim, o gün müzik teorisi dersim olacak Ortaköy'de, oradan çıkıp geleceğim. Kitabımı imzalatmak istiyorum! Son seksen sayfa kaldı ama, hala bitiremedim.

-----------------------

Onun dışında bugün koro günüydü. Keyifliydi gene her zamanki gibi. Ama yine güne sığamadım. Aç geldim. Yemeğim hazır yemek sayılırdı bir makarna koydum bir de cacık yaptım fazladan. Sonra ne olduysa akşam oldu. Biraz gitar çalışabildim. Göya planlar programlar yapacak kararlar alacaktım. Bir iki önemli mail atacaktım. Çarşafları kurutucuya serecektim. Belki temizlik yapacaktım. Filan ve falan. Şu an bitik haldeyim ama gidip yatasım yok. Çünkü bugün bu kadarcık olmamalıydı. Ve uzatmaları oynayarak yarını da bugünün tekrarı haline getiriyorum.

Biraz da yarın yazayım bari. Bu günlük bu kadar. İyi geceler dünya.


6 yorum :

  1. Sevgili Küçük Joe, pazar günü 13:45'te falan geldim, kapıda Hikmet Bey ile biraz konuşup ayrılmak zorunda kaldım, tanışma fırsatı bulamadık, oysa ne kadar istiyordum, kısmet başka bir imza gününe o zaman diyorum:) nisan'da Boğaziçi üniversitesi'nde yine bir söyleşi olacakmış..:) nasıldı söyleşi, detayları merak ediyoruz?:)

    YanıtlaSil
  2. Evet öyleymiş sordum ben kendisine sonradan :) Nisan'da o zaman, bir aksilik olmazsa. Ne güzel olur tanışmak :) Söyleşi çok keyifliydi, mekân çok çok güzeldi, gelen insanlar da öyle. Yazayım o zaman ben kısaca. Yalnız telefonumun şarjı bitmek üzereydi hiç fotoğraf alamadım :(((((

    YanıtlaSil
  3. Biraz bakındım imza aldıktan sonra, hatta birine "sizin adınız Eren mi" diye sordum :D Değilmiş.

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraf olmaması kötü olmuş, Nail Kitabevi veya Hikmet Bey de paylaşmamış hiç, eh ne yapalım gelmeyenler utansın:)) İnşallah nisan'da diyorum ben de:) Gerçekten miii, çok hoş, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Hikmet bey'in İG'ında paylaştığı nefis bir fotoğraf var eğer onu takip ediyorsanız oradan, en küçük okuruyla sohbet ederken.

    YanıtlaSil
  6. Evet şimdi gördüm, çok tatlı gerçekten..:))

    YanıtlaSil