Perşembe, Şubat 23, 2017

Bet.

Azıcık otursana yanıma. Azıcık arkadaşlık et. Moralim düşük. Sanki her yerde kaybediyorum. Her alanda. Elimi neye atsam kuruyor. Bahar yakın diyeceksin. Bu bahar mutsuz olacağım. Seziyorum. Bir tütsü yaktım. Koltuğa bağdaş kurdum. Kucağıma bilgisayarı aldım. Kombiyi de açtım.

Satrançta durmadan yeniliyorum. Puanım 1330'lardan 1310'lara düştü. Problem puanlarım bile serbest düşüşte.

Çeviri işi yarım kaldı. Yayınevi saçma sapan bir ödeme teklifi yaptı, canım ona da sıkkın. En sıkışık zamanlarımda bile onların işini aksatmamak için kırk parça olmuştum halbuki. Bir de nezaketle vakit kaybetmek istemiyormuş. Öyle diyor mailinde.

Bir de işte...o. Bana ilgili değil. Terapistime anlattım. Beni sabırsız olmakla itham etti. Halbuki bence çok belli. Ayrıca çok meşgul. Özel hayatına zaman ayırmayan erkeklerden. Uzun zamandır kimseyi öyle istememiştim hayatımda. Hatta hayatımda uzun zamandır pek kimseyi istemiyordum.

Kilolarımı söylemiş miydim? Bir de onlar var. Obezite sınırının  üstüne iki kat çıktım. Bunu söylerken sağ yanıma çay kurabiyelerimi aldım, bir de bir tablet çikolata. Kendime lafım geçmiyor.

Anneme zaten geçmiyor. Yapma dediğimiz ne varsa inadına yapıyor.

Galiba artık çeviri işi almayacağım. Hem bütün zamanımı hem bütün enerjimi emiyor. Hem de emeğimin karşılığını alamıyorum. Zaten ücretler düşük, bir de onun yarısını teklif ediyorlar hem de ne zaman ödeneceği belli değil. Yuh ama yani.

Böyle işte. Betim.



5 yorum :

  1. Üzülme küçük joe, bunlarda geçer.Hayat böyle biliyorsun. Gün gelecek çok mutlu olacaksın.

    YanıtlaSil
  2. Bloglarımıza bazen içimizi döküyoruz bazense mutluluklarımızı paylaşıyoruz.Seninki bu sefer tatsız kısımdan olmuş sadece.Elbet ''Gud'' başlıklı bir yazı da gelecek *_^

    Bolca sevgi.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim... Hepsi üstüste gelir zaten biliyorsun, ama bak az kaldı, bulutlar dağılacak güneş açacak. Kiloları takma, onlar insan keyifli olunca üçlü beşli gider. Annen tipik hasta psikolojisi, sıkılmış yazık durumundan. Biliyorsun hastalar bazen kendi kendilerine yetebildiklerini kanıtlamak için böyle çevrelerindekiler ne derse tam tersini yapar, asıl altında size yük olmadan yaşadığını gösterme isteği var biliyorsun. Yayınevi seni kaçırmak istemez, belki onlar da zor bir dönemden geçiyor, oralı olma. Erkek kısmısı zaten tümden manyak, benimki legolarını sergilemek için bir camlı dolap aldı, ev anında minimalistten oryantale döndü delirmek üzereyim, valla ya dolap ya ben aşamasına geliyor iş :P Hepsi manyak. Satrança hiç girmiyorum bile 1310 değil 5 puan bile alamam ben, gözümde zeka küpüsün! Öylesin de <3 Haydi gülümse <3

    YanıtlaSil
  4. Öğrenen Anne'nin yazısının altına den den atıyorum.
    " "

    YanıtlaSil
  5. @ Sibel, Anıl, Ceren, Jardzy: iyi ki varsınız... <3 <3 <3

    YanıtlaSil