Pazar, Şubat 26, 2017

Bet (devam)

Gecelerden bir gece. Işıklar loş. Youtube'dan happy cafe music dinliyorum. Akşam yemeği olarak havuç ve kırmızı lahana salatası yedim. Üstünden türk kahvesi ve tiramisu. Evet illa bir tatlı. İlla bir şeker. Oysa enerjimi emiyor, kan şekerimi oynatıyor filan ve falan. Satranç problem puanımı biraz yükseltebildim. Onun dışında tüm negatifliğimle hâlâ ortalıkta dolanıyorum. Bugün annemdeydim. Çamaşır ipi kopmuştu onu yeniledim. Nasıl kıymetli geldi ona anlatamam. Sanırsın uzaya füze fırlattım, böyle bir hayırlı evlat hissettirmeler. Halbuki tüm günümü ona ayırıyorum, o umurunda değil. Üstelik tıkanmış banyo deliğini hallettim ve alışverişi de düzenledim. Yok.

Başka da bir yenilik, bir heyecan yok. Sadece aklıma takılan geçen gün Gorki'yi araştırırken okuduğum fikir: demişler ki Gorki için, hayatın aynı zamanda muhteşem ve acımasız/korkunç oluşunu anlatır. İşte buna vuruldum. Ben bunu anlayana kadar yirmi sene bu iki uçta gidip gelebilirdim: hayat aynı zamanda hem muhteşem, hem de çok korkunç.

Yarın müzik teorisi dersim var. Pek gidesim yok mu ne. Neden böyle oldu ki. Çok hevesliydim halbuki. Kesmiyordu diye hatta kendi kendime gitara girişmiştim. Yousician çok zorlaştı. Eğer böyle devam ederse tıkanıp kalmam an meselesi.

PMS olabilirdi fakat değil. O bile değil. Sadece tatsızlık. Demin uzun zamandır ilk defa olarak bir oyun aldım. Belki yarın daha farklı bir haleti ruhiye içinde olurum kim bilir.

İyi ki şu müzik sistemini kurabildim şu eve. En kötü günüme bile biraz güzellik katıyor.




6 yorum :

  1. ay yoksa bir de yağmur mu yağıyordu?

    <3

    bence hayatın muhteşem kısmındaymışsın dün.
    Güzel bir ev ortamı ve müzik.

    bende de bu ara bi betlik.

    YanıtlaSil
  2. Yağmur da yağıyordu da ben seviyorum yağmuru mesele o değil. Hatta hava kapalı olacağına yağsın. Daha iyi. Hiç muhteşem gibi gelmedi bana dün, bugün daha muhteşem :) Mesaj atanlarım sağolsun :) <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  3. Çocuklarının küçük yardımları annelere nasıl da iyi gelir, nasıl da mutlu olurlar.
    Doğru, Gorki'nin dediği gibi hayat bazen muhteşem, bazen korkunç...
    Muhteşem yanları ağırlıkta olsun dileyelim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Astrolojik etkiler olabilir mi acaba;? ben de pek keyifli sayılmam..şubatı bir atlatalım da..:))

    YanıtlaSil
  5. @Makbule: uzun zaman sonra burada yorumunu görmek beni mutlu etti. Sana da muhteşem günler dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. @Eren: pek prim vermem astrolojiye ama Jüpiter geri gidiyormuş öyle diyorlar, bilemiyorum :) Dünya topyekün ters gidiyor gibime geliyor daha çok, kişisel olarak da etkileniyoruz belki.

    YanıtlaSil