Perşembe, Ocak 12, 2017

Müzikli Çarşamba.

Bugün koronun ikinci hafta çalışmasını yaptık. Gene çok keyif verdi. Zor ama bazen yaptıklarımız ha. Öyle kolay sanma. Üç sesli söyledik. Pesler, ortalar, inceler. Sesi kayıyor bazen insanın. Tizden söylemen gerekiyorsa ortadan çıkıyor ses. Hoca anlayışlı ama. Terör filan estirmiyor yanlış söyleyince. Müzik ya. Çok güzel. En az, okula giderken bir kar tatili kadar güzel. Herkes elimi sordu. Sonra da kesin bir doktora göstermemi söylediler. Ben de zaten tereddütteydim. Korodan çıkışta hastaneye gittim. Doktor baktı. Kocaman yara bantlarını çıkardı dolaptan. Onları yapıştırıp bana da bir tomar verip gönderdi. Zaten beşinci gündeymişsiniz dedi. İz kalmaz dedi sorunca. Göreceğiz.

Sonra anneme uğradım. Sonra eve geldim.

Bugün öyküye çalışamadım. Artık saat de geç oldu. Yarın gene kar yağacakmış. Belki yarın yazarım. Yine de günüm güzel geçti annemle yaşadığım gerginliğe rağmen. Şimdi başka heveslerim de var. Şarkı sözü yazmak gibi. Zaten Coursera'nın Songwriting kursuna başlamıştım. O kadar bayılmadım ama o kursa. Yine de bir iki önemli şey öğrendim. Tam bitirmedim. Kafiyeler kaldı. Asıl dün araştırırken Bbc'nin bir sayfasını buldum. Altın madeni gibi yer. Oraya göz atmam lazım. Oturup başına.

Hayatımda yeni bir sayfa açılmış gibi bu müzikle. Geçen sene bile böyle hissetmiyordum sanki. Bu nasıl biliyor musun blog? Çok hoş bir adamla tanışmışsın ve artık sana yakın oturacağını öğreniyorsun ve üstelik şu ya da bu sebepten uzun, çok uzun bir süre, her hafta görüşeceğiniz kesinleşmiş gibi. Evet, tek sözle aşk gibi.

Pazar günkü solfej dersini de nasıl ayarlayacağımı buldum. Annemin yanında durmam gerekiyordu. Annemin yanında durmayı Cumartesi'ne alacağım. Bitti gitti. Sonra da Pazar'ları rahatça solfejime gideceğim.

Bugün sevindirici başka bir gelişme oldu ama teknik sebeplerden açamıyorum konuyu. Sadece iki büyük mutluluk vardı bugün, onu demek istiyorum. Biri müzik.



5 yorum :

  1. Oh oh ne güzel, müzik iyidir müzik güzel ☺

    YanıtlaSil
  2. vay ! jet hızında yorum :D Güzel de mi? Güzel güzel :)

    YanıtlaSil
  3. müzikli tanımlamanı tam cuk hissettim. ben de ruhumu müziğe satmaya hazır bir bireyim. fanatik bir dinleyici olarak tabi.


    diğer mesele ne olabilir, mmm.. ben bi küreme bakayım, dur.

    YanıtlaSil
  4. Senin bana yazın yolladığın müzik hala favori parçalarımdan. Arada bir açıp dinliyorum. Seni anıyorum.

    Diğer meseleyi kimseye açmayacağıma söz verdim. sorry :)

    YanıtlaSil
  5. Haha ben de sonradan fark ettim, okuma listemi açtığımda ilk bu yazı çıkınca ben de yorum yapınca öyle oldu :).

    YanıtlaSil