Perşembe, Kasım 24, 2016

Ondan bundan.

Onuncu maç az önce başladı bir göz atıp sonra hemen kapattım. Benden hiçbir şekilde dünya satranç şampiyonu olmayacağı böylelikle kesinleşti. Sıkılıyorum bu kadar uzun süre. Dün akşam da iki buçuk saatin sonunda kapattım. Yeter dedim. İki buçuk saat satranç tahtasında, yok fildi yok attı yok kaleydi yok vezirdi. Eöööf. Kafadır bu. Kaldırmıyor annecim. Bir de, parayı da ünvanı da bana vermeyecekler en sonunda. De mi? Arada bir açar bakarım belki.

Aslında az sonra yatmayı planlıyorum. Karnımı da püre ve cacıkla doyurdum. Vallahi güzel oldu. Artmış tatlı patatesim vardı az. Normal patatesle buharda pişirdim yumuşayana kadar. Sonra biraz krema, biraz taze kaşar, bir iri dış sarımsak, hooop hepsi robota. Vız vız. Tamamdır. Normal patates tatlı patatesin tatlılığını aldı biraz dengeledi. Üstüne de dolapta var diye kapari turşusu serptim. Misafire bile çıkar. Daha şık olsun diye biberiye koyarsın bir kaşık. Oldu sana etin yanında en gurmesinden garnitür. Sadece robot tam kapasiteyle çalıştığında bile benim aletlerle maksimum iki kişilik çıkıyor. Belki iki seferde yapılabilir. Dört kişiye.

Bugün sırf o yoga artı duş sonrası o mis gibi duyguyu tatmak için duşa girmeden hafif bir yoga yaptım. Yeni duş jeli de almıştım: vanilyalı. Böyle duştan çıkıp temiz temiz giyiniyorsun, parfümleri sıkıyorsun, bütün kasların gevşek gevşek ama sırtın filan yenilenmiş gibi, zımba. Oyh.

Bugün en çok o geçen günkü işe çalıştım. Biraz ilerletebildim. Sanıyorum yarından itibaren artık final  koşusu başlar.

Bugünlük hepsi bu kadar. İyi geceler dünya.










2 yorum :

  1. Selam küçük joe,satranç uzun süre seyredince seni bile sıkmış demek. Ama sen işi biliyorsun. Şampiyon olman gerekmiyor zaten senin bildiğin sana yeter. Ben normalde değişik tatları severim ama tatlı patates bana fazla tatlı geldi. Ama senin tarif iyiye benziyor birde böyle deneyeyim. Severim herhalde bu tarifle yani normal patatesle dengeliyorsa yoksa tatlı patatesi sade pisirince pek sevemedim.

    YanıtlaSil
  2. Evet Sibel'cim, bu kadar uzun süre, bu kadar üst düzey.
    Tatlı patatesi ben meraktan almıştım aslında bal kabağı ve patates arası bir şey olduğunu düşünüyorum. Dediğin gibi tek başına bana da fazla tatlı geldi. Ama besleyici değeri çok yüksek. Normal patates biraz alıyor tatlısını, ve güzel bir renk katıyor püreye. Bir dene bakalım.

    YanıtlaSil