Çarşamba, Ağustos 31, 2016

Şu ve bu.

Çok yazacak bir konum yok, haldır haldır düzeltme yapmaktan şaşı oldum. Neyse en son, son 50 sayfaya geldim. Sonra başa da bir gözatmam lazım. Ama orayı çok kurcalamayacağım. Umarım Cuma gününe biter. Dün kitap kapağı önerisi geldi. Muhteşem oldu kapak. Tartışması da çok keyifliydi. Cuma'dan sonra en keyifli zamanlar başlıyor. Matbaaya gidecek, oradan çıkacak... Böyle çakma yazarlık da kitap çıkarma hevesimi biraz gideriyor. Kendi yazdığım kitabın düzeltmesini yaptığımı hiç düşünemiyorum. Ve matbaa aşamasını.

Dün fecahat durumdaki evi sildim süpürdüm. Sakın sorma en son ne zamandı temizlik diye. Şu an onun ferahlığı var üstümde. En azından yerler temiz. Üstüne bakıp keyifleniyorum taşların.

Şu günün son saatlerine ve salondaki loş ışıklara hafifinden caz nasıl da yakışıyor. Bu hafta editörlük yayıncılık kursum başlıyor. Yazıldım. Bakalım nasıl geçecek.

Moralim iyi sayılır. Bu sonbahardan güzel beklentilerim var. Bu kışı hiç düşünemiyorum. Bakarsın, bu sefer yalnız geçirmem, kimbilir? ;) Belli olmaz bu işler.



6 yorum :

  1. Kursu merak ediyorum Joe. Paylaş mutlaka.

    YanıtlaSil
  2. Evet evet kursla ilgili haberleri mutlaka bekleriz!^^

    YanıtlaSil
  3. AAArrrrggghhhh yorumum uçtu. Olur paylaşırım demiştim. Ve sana konu başlıkları için link vermiştim:
    http://notosatolye.com/editorluk-ve-yayincilik-atolyesi/

    YanıtlaSil
  4. Temiz evin huzuru... :)
    Bu güz sizin için çok güzel geçer umarım:)

    YanıtlaSil
  5. @Heybemdeki huzur: evet temiz evin yaydığı güzel duygular çok başka. Hepimizi için güzel bir sonbahar olsun...Hoşgeldiniz bloguma.

    YanıtlaSil