Cumartesi, Temmuz 09, 2016

Verimli günün gecesi.

İşte gene verimli bir günün gecesi. Anahtar sözcük: yoga. Sabah kalkar kalkmaz yapılan yoga. İnanılmaz iyi geliyor. Bütün gün kendini zımba gibi hissediyorsun. Yarın da yapmak istiyorum. Ve kesin kararımı verdim. Ben bu diyet işini uzun vadeli düşünüyorum. Minimum yedi sekiz ay. Muhtemelen sekizinci aydan sonra artık yerleşik bir alışkanlık olur ya.

Kahvaltıdan sonra çevirinin başına oturdum. Sekiz sayfa çevirdim bugün. Sonra bir parti çamaşır yıkadım. Banyoyu domestosladım. Yalandan yerleri süpürge geçtim. En göze batan ve beni rahatsız eden yerleri. Satranç problemi çözdüm. En son 1370'te günü kapattım. 1400'ün görkemi yok ama daha üç gün öncesine kadar 1350'leri görünce sevinen, gene de günü 1310'da kapatan biri için fena da sayılmaz. 2800 puanlı adamları aklım almıyor şu an. Gözümde uzaylıdan farkları yok. Nasıl birşey acaba? 2800 kafası yani. Nasıl çalışır?

Dün gece çok acayip bir rüya gördüm. Bir adamla beraberdim. Acayip olan kısmı, uyanınca gördüğümün rüya olduğunu bilmeme rağmen sanki o adamla gerçekten sevgili olmuş, birşeyler yaşanmış gibi hissediyordum. Normalde bu tür bir hissiyat bırakan rüyalar birebir çıkar. Bu hissiyattan bilirim ben çıkacağını. Ama o adamla - ki tanıyorum gerçek hayatta- öyle bir ihtimal yok. Hiç yok. Gerçekten çok acayipti. Sabaha doğru gördüm. Uyandım. Allah allah ne acayip dedim. Sonra uykuya daldım tekrar ve bu sefer aynı adamla tekrar rüyamda beraberdim ama bu sefer beni aldatıyordu.

Şimdi bir el daha satranç oynamakla eski bilgisayarın tozlarını almak için sökme işine girişmek arasında kararsız kaldım. Hiç sökesim yok ama o işi yapmadıkça film seyredemiyorum. Film seyretmek bana inanılmaz keyif veriyor halbuki. Hmf. O zaman o bilgisayar sökülecek. Önce güzel bir müzik bulunacak. Sonra da serin bir içecek. On dakikada bitebilir bile. Haydin. Sonra da satranç.




2 yorum :

  1. roman nasıl gidiyor? geçenlerde anlattığın o özel duruma yine ulaştın mı?:)

    YanıtlaSil
  2. Maalesef romanı ihmal ediyorum. Çevirinin yetişmesi gereken bir tarihi var. Bir de herşeye birden yetişemiyorsun. Şimdilik geri planda.

    YanıtlaSil