Cumartesi, Temmuz 09, 2016

Tatil.

Bir haftadır haldır haldır çeviri yapıyordum. Bugün tatil günümdü. Tabii ki çalışan her kadın gibi, tatil günü öyle seremiyorsun. Gene çalışırken halledemediğin işleri aradan çıkarmaya çalışıyorsun. Ama olsun. Sabah yoga yaptım. Öyle iyi geldi ki. Üstünden güzel bir duş. Duşa girmeden çayı demlemeye koydum. Çıktığımda ve giyindiğimde çayım demlenmişti. Ve kendimi mis gibi hissediyordum. Sakin sakin kahvaltıya oturdum. Haziran ayının en güzel kararı yediklerime dikkat etmekti. O yüzden bir aydır her sabah mutlaka omega-3 bakımından zengin ceviz ve/veya keten tohumu tozu yiyorum. Hem ceviz sabah sabah enerji de veriyor, dolayısıyla reçel tarzı birşeyler  aramıyorum. Biraz çiğ taze yeşillik: salatalık, biber.

Sonra hemen işlerin peşine düşmek istemedim. Biraz satranç problemi çözdüm. Dün o gözümde uzak ve ulaşılmaz görünen 1400'ü problem puanında aştım. Sonra geriye düştüm biraz ama olsun. 1400'ün yakınına bile gelemiyordum aylardır. Genelde problem puanıyla oyun puanı, iki farklı site de olsa paralel gidiyor o yüzden benim için çok önemli. Bugün 1400'ü göremedim. Yarın tekrar deneyeceğim.

Sonra dışarıdaki işlerin peşine düştüm. Programımda ev temizliği de vardı. Fakat dışardaki işlerden sonra gelip evde temizlik yapmak beni çok sıkacaktı. Tatilden birşey anlamayacaktım. O yüzden ne yaptım? Piknik örtüsünü çantaya attım, ve telefon kulaklıklarını. Dışarıdaki işleri hallettikten sonra istikamet park.

Ne iyi buldum ben o parkı. Ömrüme ömür katıyor desem abartmış olmam. Uzandım sere serpe. Sakin bir klasik müzik buldum. Hava da hafif hafif esintiliydi. Mis. Öğleden sonranın geri kalanını orada geçirdim.

Akşam eve geldiğimde iki saate yakın mutfakla uğraştım. Mücver ve mercimek köftesini yaptım. Akşam yemeğim oldu. İyi geldi biraz değişik birşeyler yemek.

Evin bakım işleri aksadı epey ama en azından pilleri şarj edebilmiş hissediyorum. Yeni bir çalışma haftasına hazırım. Gelecek hafta umarım hava uygun olur da tatil gününü denizde geçirebilirim. Eminim deniz de pil şarj etme konusunda parktan aşağı kalmaz. İki kulaç atsam şöyle. Bir dalsam, çıksam. Kitabımı da yanıma alsam. Ve müziğimi. Fena mı olur?

Ve galiba açık hava çarptı. Uykum geldi misal. Kaçmadan yakalayayım.
İyi geceler dünya.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder