Cuma, Temmuz 15, 2016

Louise'in not defteri- satışta.

İşte bir paydos zamanı. Perşembe gecesi. Balkondan bildiriyorum. Ilık bir yaz gecesi. Karşımda yarısı kemirilmiş bir ay. Yarın tatil. Gene var halledilmesi gereken bir dolu iş. Ama olsun. Tatil yine de. Denize filan gidemeyeceğim ama. Belki sabah erken kalkarsam, erkenden halledebilirsem işleri. Peh. Hiç ihtimal vermiyorum.

Neyse şimdi.

Sana bir haberim var. Çalsın davullar.......

Mayıs ayında çevirisini tamamladığım Louise'in not defteri yarın matbaadan çıkıyor. Satışı bugünden başladı. Sağdaki linki, ya da tanıtım yazısının altındaki linklerden birini tıklayıp online satın alabilirsin istersen. Daha çok 13-15 yaş dolayındaki kızlara hitap eden bir roman bu. Ama ben keyifle okudum çevirirken, hatta yüksek sesle kahkaha bile attım çok defa. Komik ve hafif  bir konusu, eğlenceli ve sürükleyici bir anlatımı var. Çekirdek gibi bir buçuk saatte okunur.



Şu tanıtım yazısından:

Louise, tam da yaşının kızıdır. Şimdilerde tüm 14 yaşın­daki kızlar gibi, arkadaşlarıyla hep Skype'tan konuş­makta, hiçbir şekilde odasını toplamak istememekte, ablası ile sürekli kavga etmektedir. Bütün hepsinden de öte en sevdiği müzik grubu olan The Connections'ın büyüleyici solisti Ricky'ye çılgınca âşıktır. En sonunda altı ay boyu­nca beklediği o gün gelir… 
Louise, The Connections konserindedir! Işıklar yanar ve Ricky sahneye çıkar! Tah­min edersiniz heyecandan ne yapacağını şaşıran Lou­ise, sevinç çığlıkları atmakta ve yerinde duramamaktadır. Ancak bilmemektedir ki, birkaç saat sonra Ricky'le şok edici bir şekilde yeniden karşılaşacaktır. Ve asla tahmin edemeyeceği üç gün, bu şekilde başlar… 
Bu üç günün sonunda Louise, hayatta ünlülerin imzasını almaktan daha önemli şeyler olduğunu anlayacaktır.
Fransız yazarlar Marion Michau ve Charlotte Marin'un esprili ve sürükleyici dili ve Dliglee'nin şirin çizimleriyle Fransa'da çok satan bu romantik kitap, tüm ergenleri Louise ile duyguların lunaparkına davet ediyor.

-------

Şu anda kitabın satışının yapıldığı iki kitap sitesi var: kitapyurdu ve odakitap

--------------------------------

Bu hafta biraz verimsiz geçti. Blogu da ihmal ettim. Pazartesi günü dolu mideyle karın üstü yoga hareketleri yapmanın sonucuna katlandım. Feci bir mide bulantısı ve halsizlik. Dersimi aldım. Bir daha asla. 

Haftanın en güzel olaylarından biri rafımın yapılmasıydı. Evet rafıma kavuştum. Ve üzerine çok merak ettiğim fakat hala okumadığım kitaplarımı dizdim. Okunmamış kitaplar rafım var artık benim de. Leylak dalı'ndan duyduğumdan beri feci tav olduğum bir fikir. Ama o köşenin fotoğrafını çekince gene bir boş kalıyor sanki. Galiba üste sevdiğim yazarların sevdiğim siyah beyaz portrelerini asacağım. Şu an elimdeki resimler güzel değil. Yarın daha güzelini çekip koyayım buraya.

Satranç dersen hala 1370-1380 civarlarında geziniyorum. Ki memnunum bu durumdan. Bazen 1420'lik problem çözebiliyorum hem de kolayca. O zaman işte çok keyifleniyorum. Ama oyun puanım hala düşük. Oyun puanım 1380'i görsün o zaman gör sen beni. Nasıl aslan kesiliyorum. 

Bugünlük bu kadar sevgili blog. Biraz kısa oldu farkındayım. Halbuki çok hevesle oturmuştum balkona, kucağıma bilgisayarı alıp. Bunu sayma o zaman sen. Gene geleceğim. Kendine iyi bak.

İyi geceler dünya.

10 yorum :

  1. :)))) ben burdan da bulurum sizi <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim senin adına küçük joe!! Tahmin ediyorum ki çevirmenlik yapmak da bir kitap yazmak kadar tatmin edici oluyordur.Üzerine çalıştığın,kafa yorduğun,irdelediğin bir şey kanlı canlı eline geliyor,mükemmel ^^

    Darısı kendi kitabının yayınlanmasına!! İşte en heycanlandığım o,ilk bloğuna geldiğimde yazdığım gibi ilk alıp okuyanlardan biri ben olacağım :D!!

    YanıtlaSil
  3. Can; ellerine gözlerine sağlık, bu senden bu alanda duyduğumuz ilk haber ve inanıyorum çok daha büyük ve heyecanlı haberler gelecek.. Başarıların daim olsun!

    YanıtlaSil
  4. Umay hanım, çok şekersiniz :))))) Sizi burada görmek çok tuhafıma gidiyor :))))

    YanıtlaSil
  5. @ Anıl: kitabın yazarı değilsin elbet ama gene de sanki sen giydirmişsin onu gibi bir his. Gururlanıyor insan.
    Ah kendi kitabımın çıktığını görecek miyim acaba? Gerçekten darısı onun başına. Umarım eli yüzü düzgün bir hikaye çıkartırım ortaya.

    YanıtlaSil
  6. @Cerenim, çok teşekkür ederim. Hala buraları okuyor olmana çok sevindim ayrıca. Sensiz biraz eksik oluyor, biliyor musun bilmem. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Şu saatten sonra anonim kalmanız zor görünüyor:)

    YanıtlaSil
  8. Bitti gitti anonimlik Kalem Nasırı, kendi elimle yaptım :D :D :D Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Bulduum seeeni, buldum seeeni!

    YanıtlaSil
  10. @ Gözde: şşşşşşş ses etme :)))))))))))))

    YanıtlaSil