Pazar, Temmuz 31, 2016

Keyifli bir hafta planlamak.

Evet günlük çeviri kotamı az önce bitirdim. Hiç çalışasım yoktu bugün halbuki. O yüzden bitiremeyeceğim, geri kalacağım diye korktum. Ama yaptım. Sanırsın dağları yerinden oynattım. Oyh.

Şimdi gece bana kaldı. Bugün henüz problem çözmedim. Maç da yapmadım. Çoktandır film izlemedim ve izlemek istiyorum ama diğer bilgisayarda halletmem gereken teknik problemler var ve şu an onunla uğraşmak istemiyorum. Zaten sabah gıcık bir uçak bileti iadesiyle uğraştım. Ama en azından yaptım onu. Yarın Bodrum'a uçacaktım ben. En sevdiğim çocukluk arkadaşlarımla. Bütün planlar yattı. Neyse. Kısmet değilmiş ne yapalım.

Çeviride son 47 sayfa. Yes!!!! Çoğu gitti.

Yarın itibariyle tekrar yoga yapabilirim diye düşünüyorum. Ve bu hafta içinde ne yapıp edip mutlaka havuza gitmeliyim. Gerekirse bilgisayarı yanıma alıp. Evet bunu ayarlamam lazım. Perşembe mesela. Hava bulutlu olmayacaksa. Şöyle bir havuza dalıp çıkmalıyım. Ya da temizse denize. Biraz şehirden uzaklaşmalıyım. Eminim çok iyi gelecek. Bir kere de parka atmalıyım kendimi. Çeviriyi erkenden bitirip. Bir park, bir havuz zaten bütün haftayı kurtarır. Evet bunları planlamam lazım. Planlamazsam kaynar gider, biliyorum.

Tüm bunları yapmayı başarırsam şahane bir hafta olur benim için. Akşam saatlerine de iki tane film izledim mi. Oh mis.

Şimdi biraz problem çözeyim. Bitince bulaşık makinesine el atmam gerekecek çünkü mutfak feci halde gene. En son yatmadan haftayı planlayayım. Bugünlük bu kadar. İyi geceler dünya.





6 yorum :

  1. Ben de az önce Ağustos ayına post yazdım. Bu ayın komple keyifli geçmesini umuyorum. Yazın son ayından ne koparırsak kar.

    Ve maalesef, ben de haftaları planlamadan, sonuca varamayanlardanım.

    YanıtlaSil
  2. Böyle haftayı planlayınca her şey çok güzel oluyor, hatta kafada planlamak bile yetiyor, ne güzel, iyi haftalar dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Silivri'den şahane bir fotoğraf atmış bir arkadaşım, İstanbul'a bu kadar yakın bir kumlu sakin plaj, şaşırdım! Yazayım dedim :) Belki araya sıkıştırırsın.. Haftasonu ben burdaki nehirlerden birinde yüzdüm, su sanırım 18 derece falandı. Dondum ama çok da güzeldi.. Ah deniz aaaah

    YanıtlaSil
  4. @Kahve: okudum birkaç postunu. Salak gibi geç aklıma geldi. Şimdi de okuyup bitecek diye hepsini okuyamıyorum. Senin bir dahi olduğunu düşünüyorum. Evet. Yazı konusunda. Buradan da ilan ediyorum.
    Bu arada keyif denen şeyi planlamak zorunda olmanın ezikliğini üzerimden attım sayenizde. Tek ben değilmişim. Fiyyyuuuuu.

    YanıtlaSil
  5. @Eren: planlamak zorunda olmaktan nefret ediyordum Kahve'ye dediğim gibi. Meğer normali oymuş. Peh. Neyse şükür.

    YanıtlaSil
  6. @Ceren: Silivri çok uzak. Oraya gitmek için araba neyin lazım. Oraya gidene kadar Kilyos'a giderim. Burc Beach'e. Ama beni düşündüğün için sağol. :D

    YanıtlaSil