Cumartesi, Temmuz 30, 2016

Hafta tatilim.

Dışarı çıktım bugün. Sokak sanırsın ekmekçi fırını, öyle hararetli, öyle basık. Balkon gene bir nebze daha serin. Canım balkonum. Bir de açık olaydın, o zaman seni dünyalara değişmeyecektim. Ama böyle de seviyorum seni. Topu topu iki metrekare yer. Bir metrekaresinde çamaşır makinesi var, diğer metrekaresinde koltuk. Ama keyifle oturuyor muyum? Evet. Geceleri salondan kat kat serin mi? Evet!

Keşke daha önceden akıl etseydim burada oturmayı.

Bugün tatil günüm. Bir aydır çalışıyorum. Yüz sayfa çevirdim bir ayda. Bu tempoda gidersem iki hafta sonra kitabın çevirisi bitecek. Ama başa dönüp düzeltme yapmak istiyorum. Düzeltmeler için iki hafta sürem var. Ağustos hep çalışarak geçecek.

Tatil günüm ama geçen haftaki gibi enerji depolayamadım. Bitkinim. Hormonal sebeplerden. Bir de iki-üç gündür beslenmemi aksattım. Bugün biraz besin almak için, demin sandviç yaptım kendime. Şimdi de bir armut yiyorum. Umarım toparlarım. Gelecek hafta böyle olmayacak. Hem gelecek hafta kitabın son haftasının başı olacak.

Gelecek hafta tatil günümde saçımı da boyatmam lazım. Böyle sefil gibi gezmekten nefret ediyorum. Ama iki kilomu verdim biliyor musun? Bir de 1320 sınırını geçtim diye sevinirken, satrançta (kiloda değil elbet, suaygırı mıyım ben?), bugün 1330 sınırını da aştım. Temmuz'un başından bu yana problemde 1400'ün üstünü göremedim tekrar ama olsun. Demek ki öğreniyorum. Yavaş yavaş. Demek ki oyunda 1350'yi görmem yakın. Bilseydim şu problem çözme işine baştan uyanırdım. Mart başından bu yana çok yol katettim.

Yaa. Şimdi Ağustos'ta bir kilo daha gitse, 65'in altına insem. Hoş olur. Şu an artık şişman teyze modundan, balık eti teyze moduna geçtim. Çiroz moduna daha çok var ve çok arzuladığım bir mod değil. Hayatım boyunca 60 kiloyu görmemiş bir insandım ben ya. Yıllarca 40'lı kilolarla gezdim. Hadi 50 civarı diyelim.

Artık eskisi gibi yazamıyorum sanki bloga. Bir durgunluk var üstümde. Sevmiyorum bu durumu. Daha keyifli ve enerjik bir yazıda görüşmek üzere sevgili okurum. Kendine dikkat et. Cereyanda kalma.



6 yorum :

  1. Güldürdün hiç beklemediğim bi anda :) Seviyorum seni küçük Joe!

    YanıtlaSil
  2. <3 <3 <3 Senin bloguna az önce girdim. Takibe alacağım.

    YanıtlaSil
  3. sen hep yazsan keşke....sana musallat olmuş durumdayım farkındaysan:))ne zamandır okumuyordum toptan okuyunca boyle oluyor aarka arkaya yorumlar falan sapık gibi:)))

    YanıtlaSil
  4. @Gözde: aşkolsun! Musallat da ne demek. Ben mutlu oluyorum her yoruma :)) Bu sözünü de gün boyumu kalbime astım :)

    YanıtlaSil