Cumartesi, Mayıs 07, 2016

Huzur şelaleleri.

Yazmayayım yazmayayım dedim duramadım. Bu akşam biriyle tanıştım ben. Öyle artist gibi yakışıklı değil ama hiç de fena değil. Yani çok hoş ama asıl hoşlandığım tipi değil. Yaydığı frekans. Huzur şelaleleri akıyormuş gibi ruhunun dışına. Hakkında çok bir şey bilmiyorum. Burnumun dibinde çalışıyor ama tekrar görmem epey zaman alabilir hatta denk bile gelmeyebiliriz. Üstelik ondan hoşlanan biri daha vardı bu akşam. Bilmiyorum blog. Bazen biriyle tanışırsın, hakkında birşey bilmeden kilitlenirsin ya, sanki sabaha kadar konuşabilirmişsin gibi. Sanki o da benden hoşlanacak gibiydi. Ama belki de sadece insan gibi konuşuyor olduğu içindir, yakınlıktan değil. Belki sevgilisi vardır. Ya da evlidir.  Yüzüğüne bakmayı akıl edemedim. Böyle, ağzını açıp konuştuğu zaman, ne derse desin, sanki güzellikler, pamuklar sarmalıyormuş gibi dört yanını. Hep konuşsun istiyorsun o yüzden. Gerekirse sana kayıp ilanlarını gazeteden okusun yüksek sesle. Bence adımı bile unutmuştur. Sokakta tesadüfen karşılaşsak beni tanır mı? Uzun zamandır böyle biriyle konuşmamıştım. Çok kaygan olabilecek bir konuyu bile o kadar bayağılıktan uzak bir şekilde anlattı ki.

Evet şu an yapabileceğim hiçbir şey yok. Hayata sırtımı yaslamaktan başka.

Önümüzdeki günlerde peşpeşe başka sosyal etkinlikler var programımda. Yarın da çevirinin başına oturmam gerekiyor. Artıkın. Hatta çeviriyi günlük işlerime entegre etmem gerek. İyi ki evi biraz toparladım öncesinde.


8 yorum :

  1. hayırlı olsun abayı yakmışsın :))))

    YanıtlaSil
  2. Bi öneri: Bu konuda fikir yürütmeyi bırak. Sal akışına gitsin. Bence sık sık sokağa çık, özgür bırak ruhunu. Bu bir enerji çünkü. Belki o adamdan aldığın enerji başka biriyle bir aşka dönüşür. O adam bir şeyleri başlatmıştır. Belki o enerji aşktan fazlasına, kendinle ilgili başka bir harekete dönüşür. Seviyorum ya aşk meşk. Keh keh keh.

    Bence senden hoşlandı gerçi. İçime doğdu.

    YanıtlaSil
  3. @ Çıplak Yazar: sorma :) Yine yeni yeniden. Olsun. Abayı yakmak güzeldir arada :)

    YanıtlaSil
  4. @ Dukuju: kesinlikle katılıyorum sonuna kadar. Eskiden olsa konuyu ve adamı takıntı yapar, ona kilitlenir, şartları zorlar, hayatı da kendime zehir ederdim, hem de sonuçta elde var sıfır olurdu. Bu sefer öyle yapmayacağım. Hem çok haklısın. Bu bir enerji. Kimbilir tepkimeler ne sonuçlar getirecek. Senden duymak çok iyi geldi gene de bunları. Böyle çivileri çakıldı sanki.

    YanıtlaSil
  5. Ayyy, ben de heyecanlandım bak şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. Hadi hayırlısı gönlündeki gibi biri olur inşallah. O Olmazsa bile daha iyi birisi bulsun seni dileğim budur.Kal sağlıcakla

    YanıtlaSil
  7. @ kitapsız: :) muhtemelen hiçbir şey olmayacak, bir daha hiç karşılaşmayacağız :(

    YanıtlaSil
  8. @ sibel: umarım dediğin gibi olur Sibel. :)Teşekkürler.

    YanıtlaSil