Salı, Mayıs 03, 2016

Hala mutlu.

Mutluyum gene blog. Gene ve hala. Üstelik blog bugün rekora gidiyor. Daha iki saat var hesapları kapatmasına ama 450 kişi ziyaret etmiş bugün şu ana kadar. En iyi günde 350 olurdu. Hem bırakılan yorumlar da çok mutlu ediyor beni. Kendimi çok şanslı ve sevgiyle sarılıp sarmalanmış hissediyorum.

Ayrıca bugün yayıneviyle görüştüm. Yarın gönderiyor sözleşmeyi. Sonra da başlıyorum çalışmaya. Bir ay sonra da çevirdiğim kitap raflarda yerini alır. Çok heyecanlı. Hem de yayıncı ciddi anlamda seriye devam etme düşüncesinde. Bakalım.

Diğer yandan bir kitap okumaya başladım: 100 Dollar Startup. Girişimciler için. Yüz dolar yatırımla yapılabilecek işlerle ilgili bir kitap. Mikrogirişim deniyormuş bu tarz işlere. Beş kişinin altında çalışanı olup, özel bir yetenek gerektirmeyen filan. Mesela atıyorum köpek gezdirme işi gibi. Şimdilik ilginç gidiyor.



Buzdolabının kalan kısımlarını da temizledim bugün. Aslında on dakika bile sürmedi. Sebze ve meyve çekmecesi kalmıştı sadece. Ama dün yapamadım işte. Neyse. Kurtuldum o işten. Bitti. Şükürler olsun. Ama çok süper oldu şimdi. Kapısını açtığımda buzdolabının, içim de açılıyor.

Birinden duysam ne saçma derdim ama gerçekten işe yarıyor. Gece yatmadan yarın muhteşem bir gün olacak demek. Sabah uyandığında bugün muhteşem bir gün olacak demek gene. Ve o günün muhteşem olması için ne gerek, elimden ne gelir diye düşünmek ve yapmak. Yoga vardı bugünkü programda ama sıra gelmedi bir türlü. Olsun. Yarın.

İyi geceler Dünya.

14 yorum :

  1. İyi geceler küçük joe - 451

    YanıtlaSil
  2. yorum yazmasam da takip ediyorum ben hep burayı. onu da araya sıkıştırayım dedim. :)

    yarın muhteşem bir gün olacak deyip gidiyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Küçük Joe, sen böyle yazdıkca günümüzün bir ucundan tutuyorsun. Ne güzel, ne güzel:)

    YanıtlaSil
  4. @ Özlem: dalga dalga yayılsın güzellikler, hoşluklar, mucizeler.

    YanıtlaSil
  5. Bende mutfak temizliği ile uğraşıyordum. Bütün dolaplar boşaltılıp silindi. Perdesi yıkandı camı silindi. Nihayet bitti. Gidip gelip kapısından seyrediyorum mutlu mutlu.😁😁😁

    YanıtlaSil
  6. :))))) Küçükken anlamazdım, temizlik yapıldığının günü bir yeri dağıtsam annem, "dur da iki dakika üstüne bakaydık" diye kızardı :D

    YanıtlaSil
  7. bu temizlikli yazıların pek bir içimi açıyor benim gibi tembel bir bünyeye bak işte o işler yapılınca insanın içi nasıl rahatlıyor çok da zor değil üşenme hissi veriyor. :) ayrıca çeviri işine de çok sevindim. tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  8. ah Mutlu Keçi, temizlikli yazılarımı bile seviyorsunuz ya, nasıl iyi geliyor ruhuma bilemezsin. Zaten iyi gele gele ta bugünlere geldim.
    Teşekkürler, hala sözleşme bekliyorum. Yarın gelir artık herhalde.

    YanıtlaSil
  9. Googledan küçük joe dizi izle yazınca hep burası çıkıyor

    YanıtlaSil
  10. @ Levent: Üzgünüm yanlış adrese gelmişsiniz :)))

    YanıtlaSil
  11. Sorun değil ama dizi kanalı olmadığını bile bile tıklamak delilik :D. Bunu söylemek için gmail açmak ayrı bir olay :))

    YanıtlaSil
  12. Bir dolaşın burada belki seversiniz. Boşuna bu kadar zahmet çekmemiş olursunuz :)))))))

    YanıtlaSil