Cumartesi, Nisan 30, 2016

Verimli günün ardından.

İşte verimli geçen bir günün ardından gene karşındayım blog. Şu an yemeğin üstüne tatlımı kaşıklıyorum, kremalı neskafemle. Birazdan filmimi izleyeceğim.

Bugün temizlik yapmam gerekiyordu. Ve başka işler de. Tek sorun temizlikten sonra hiç başka şey yapmaya hal kalmamasından korkmamdı. Bir de canım istemiyordu be blog. Sonradan kendimi çok iyi hissedeceğimi bilsem de. Topu topu bir saat ama tüm günümü yiyecekti enerji vampiri gibi. Ne yaptım? İki liste. Yapılması gerekenler ve gerçekten yapmak istediklerim. Sonra karşıdan durup baktım. Veee. Evreka. Böl. İkiye. Temizliği diyorum. İki postada yap. Birinci posta makine geçmek. Toplam 20 dakika olmadı 25. Hemen arkasına asıl yapmak istediğimi koydum. Satranç oynamak. Sadece 20 dakika süreceğini öğrenen bünyem, inanmazsın, fırladı gitti süpürgeyi kaptı. Nasıl olduğunu anlamadan bütün evi makine yaptım.

Sonra yorgunluk atmak için gönül rahatlığıyla koltuğa kurulup, satranç taktikleri çözdüm. Ve de tatlının üstüne kaymak gibi 1350'lere kadar geldi puanım. Hatta bana artık 1400'lük sorular sormaya başladı. Ve hatta ikinci sorduğunu çözebildim bile. Sonra günlük bilmece hakkım bitince, kalktım, yerleri silmeye. Dinlendiğim için belki, bilmiyorum, on dakikada bütün evi sildim. Cırlop gibi oldu. Silmeden önce de bir yandan çalışsın diye, makineye bir parti çamaşır attım. Sandalyenin üstündekileri topladım. Makineye atılacaklar makineye, katlanacaklar dolaba. Bir dolu iş halloldu. Ve bitik değildim.

Şimdi çok geçmeden filmimi izleyeyim. Güzelse yarın gelir burada anlatırım. Sana geçen günkü termoslu, çaylı park keyfimden bir kare ile veda edeyim. İçim gene umut dolu. Güzel şeyler olacak sanki.


5 yorum :

  1. Sizin güzel geçen günleriniz neden bilmiyorum ama okudukça beni de mutlu ediyor.O gün mutsuz olsam bile yüzüme bir gülümseme geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Anıl :)
    Geçen gün Saçaklıydı sanırım, artık sizli bizli konuşmayalım demiş senin blogunda. Ben de aynısını söylemek istiyorum. Beni her gün okuyan bir insan bence resmiyeti bir kenara bırakabilir. Sevgiler kocaman.

    YanıtlaSil
  3. Sonik hanım demişti ^^ Tamamdır :) <3

    YanıtlaSil
  4. Yazılarınız çok ilham verici gerçekten, sevgiler:)

    YanıtlaSil