Çarşamba, Mart 09, 2016

Gıcır gıcır.

Vay blog. Şu ruh halimi keşke dondurucuya kaldırıp, zor günler aniden bastırdığında, çıkartıp ısıtabilsem. Hatta mayalayıp, çoğaltıp konuya komşuya dağıtabilsem. Şu an saat daha öğleden sonranın ortaları, ve ben en önemli işleri bir saat filan önce hallettim. Yapacak işim kalmadı! Günün geri kalanını tamamen keyfime göre yaşayabilirim. Tamam tamam, azıcık ev işi var. Ama yapmasam ev batmaz. Sifonu bile yaptırdım dün. Ne büyük bir stres kaynağıymış. Geçen hafta beni ülser eden  iş de tamam. Benden çıktı sayılır. Çeviriyi de gönderdim. Cırlop gibi oldu ayıptır söylemesi. Hele bir yerini öyle güzel kotardım ki.

Ama boşver sen şimdi onu bunu. Ben değiştim, ben. Kafam değişiyor. İşleyiş biçimi. Sanki hayatı kolaylamak gibi. Bir günümde bile fark var. Dünden bugüne. Bütün o boş yere girilen sıkıntılar, gözümün önünde buhar olup uçuyor. Puf diye. Ne çoklarmış. Kum tanesi kadar ama birikince baya bir karartıyor ortalığı.

Ay ne yapsam şimdi?

Hayat bundan sonra hep böyle gider mi sence?

Bundan sonraki büyük olay ne biliyorum. Ve hatta inanıyorum. Günü gelince söyleyeceğim. İkinin iki daha dört ettiğini bildiğim gibi biliyorum.

Şimdi dışarı çıkıp bir boy yürümek istiyorum. Hareket etmek. Hava almak. Yürürken de hayal kurmak. Geleceği hayal etmek istiyorum. Yarın hava serinleyecek sonra da yağmur yağacakmış. Sinemaya mı gitsem? İftarlık gazoz'u kaçırdım.

-----

Yürüdüm, döndüm. Yalnız çok yoruldum. Zor geldim eve kadar. Yoldan meyve aldım. Kendime üç meyvenin suyunu sıktım. Bir de muz soydum. Biraz gözüm açıldı. Ben bundan sonra bu meyve suyu işini her öğleden sonra yapayım. Değiştire değiştire.

Yarın belki biraz roman yazarım. Biraz da ev işi. Çok değil bir buçuk saat mesela. Sonra da kitap okur, satranç filan oynarım.

Bugünlük bu kadar.

İyi geceler dünya.



4 yorum :

  1. Keşke iyi giden ruh hallerini,iyi giden her şeyi gerçekten mayalayip dağıtarak yada saklayarak kötü günler için saklayabilsek ne iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu ruh halinden istiyorum.Arada geliyor ama gidince de öyle bir gidiyor ki yine eski ben oluyorum dünyadan beziyorum hiç bir şey yapamıyorum.Umarıım seni bırakmaz bu ruh hali de her şey istediğin gibi olur ^^

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Vera :) Umarım sen de tez zamanda bu ruh halini yakalarsın.

    YanıtlaSil