Pazartesi, Kasım 30, 2015

Saat sabahın ikisi. Geç yediğim öğlen yemeğinden hemen sonra tatlı bir uykuya dalmışım. Uyandığımda gece dokuz buçuğa geliyordu ve açtım. Buzlukta dondurduğum yuvalamaları yaptım öğleden kalma nohutlarla. Nefis oldu. Yuvalamalar çıtır çıtırdı. Hem de az yağla oluyor hemen. Antep'liler yemekten anlıyor.

Artık burnum açıldı. Burundan nefes alabilmek şu an bana cennetin kendisi gibi geliyor.

Bugün biraz romanın başına oturdum. Bugüne kadar aldığım notlarım toplam elli sayfa kadar. Biraz göz gezdirdim. İkinci taslak diye aldığım son not beni şaşırttı. Yabancı kaynaklarda ilk taslak için, "boktan birinci taslak" derler. Ve kötü olması beklenir. Benimkisine boktan diyemeyeceğim kusura bakma. Ama ikincideki not o kadar sağlam ki. Birinci yanında çok basit kalıyor. Ama o haliyle birebir işleyemem. Mekan tam potansiyelini buldu. Beğendim valla. İşim zor yalnız. Şimdi herşeyi harmanlamak gerek. Bu hafta zor geçecek ama en azından Musiki ile bölünmeyeceğim. Salı'ydı, Perşembe'ydi diye. Zor dostum zor. Bu haftayı kotarırsam gerisi nispeten düzlük.

Bana şans dile. Bu romanı yazıp bitirebilmeyi çok istiyorum. Haydin yattım ben. İyi geceler dünya.

12 yorum :

  1. Şansa ihtiyacın yok, sen istedikten sonra biter o roman ;)

    YanıtlaSil
  2. Bir amacınız var .Güzel bir roman olacak bekliyoruz.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. hadi sevgili Joe az kaldı :) yazarlığın da bir yetenek olduğunu düşünüyorum, muhteşem bir ayrıcalık...bu yüzden hayranlıkla okuyorum yazılarını...zor bi süreç ama değecek :) bizde okumak için sabırsızlanıyoruz.. kolaylık dilerim, sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. @ Berkay: teşekkürler, dün gece tam yatmadan aldım bu yorumu, mutlu mutlu uyudum.

    YanıtlaSil
  5. @ parıldayan çiçek: evet uğraşıyorum bakalım, biraz inişli çıkışlı bugünlerde.

    YanıtlaSil
  6. @ Nur Deniz: teşekkür ederim, burası, yazdıklarımın okunması en büyük destek zaten. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Ağzım kulaklarımda aldım bu yorumu bu sabah. Burayı ara sıra takip ettiğinize inanamıyorum. Teşekkürler.:))))

    YanıtlaSil
  8. Başarabilirsiniz!Çok merak ediyorum konusunu ^^

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Anıl! Zorlanıyorum doğrusu. Çok inişli çıkışlı. Bir gün beğendiğimi ertesi gün işe yaramaz buluyorum. En zoru bu. Ama normal sanırım. Ne yapalım yola devam. Konu değil ama temayı söyleyebilirim: zaman. Zamanla ilgili bir roman olacak.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Ruhsuz Atmaca :))

    YanıtlaSil