Cumartesi, Kasım 14, 2015

B.ktan.

Mutsuzum. Keyifsizim. Yazılara baktım bu haftanın başında da böyleymişim. Yok. Olmuyor. O yana dönüyorum, bu yana çekiştireyim diyorum, gene mutsuzluk. Güzel şeyler de var. Yok değil ama. Ama...

Bir tane yazı yazdım. Yayınlamadım. Sonradan yazdığıma pişman olabilirdim. Özel hayatımla ilgiliydi.

Bu dersler beni zorluyor. Dediğim gibi, güzel yanları da var, yok değil. Ama şu sıralar güzelliklerle zorluklar galiba başabaş gidiyor.

İnsan ilişkileri de zorluyor.

Ve şu kahrolası gündem. Ne boktan bir seneydi, durmadan saldırı. Durmadı bombası, terörü, ölümü. Sanki üç haftada bir tanıdıklarımın ya da tanımadıklarımın bulunduğu yerlerde bombalar patladı, insanlar öldü başka insanların çıkarları uğruna. Televizyonda bir kanalda biri söyledi. Papa demiş ki, orda burda dağınık şekilde Üçüncü Dünya Savaşı var. Yani savaş. Coğrafi olarak kopuk kopuk. Ama savaş bunun adı diyor. Demiş. Beyrut'ta da bir olaylar olmuş. Ama televizyon izlemediğim için ve fb'ta Beyrut'ta oturan bir arkadaşım olmadığı için ne olup bittiğini bile bilmiyorum. Araştırmaya elim varmıyor. Yeter. Bilmek istemiyorum.

Hayır, bombalar patlıyor, insanların hayatlarını kaybetmelerine üzülüyorsun zaten, sonrasında artçı sarsıntı gibi insanların verdikleri tepkilere de tepen atıyor. Belki benim hiç bir şeye tahammülüm kalmamış olabilir. Ama herkesin profil resmini böyle olaylarda değiştirmesi bile bana batıyor. Profil resmi aktivisti. Oturduğun yerden. Oh ne güzel. Oyun oynuyoruz sanki. Kaleye mum dikiyoruz. Ben de! Ben de! Ay aman bilmiyorum. Ben de yaptım profil resmini değiştirmeyi. Soma faciasında. Belki de o zaman felaketlerin arası bu kadar yakın değildi. Her gün profil resmi güncellemiyorduk. Şimdilerde belki oyuncağa döndü.

Şimdi birileri de benim bu tepkime sinir olacak. Buyur. Buradan yak.

Yorulduk be. Vallahi kalbim yoruldu. Topluca ölelim o zaman bitsin gitsin. Böyle taksit taksit eziyetli oluyor. Ayh...

Ben gidip yatıyorum. Zaten bugün uykumu da alamamıştım doğru düzgün. İyi geceler dünya.




4 yorum :

  1. 3 Maymunu oynayanlar dışında herkes bıktı artık.İnanın haber bile izlemiyorum,okulda siyaset konuşulsun istemiyorum,tartışmak istemiyorum.Zor bir dünyada ve ülkede yaşıyoruz.Umarım her şey iyiye gider :/

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Anıl. Bu yorumunu okumak bana iyi geldi. Doğru diyorsun. Zor bir coğrafyada, zor bir dönemden geçiyoruz. Ve elbet tek bıkkın ben değilim.
    Sinirlerimiz bozuldukça, başka zaman hiç tepki vermeyeceğimiz şeyler de batıyor. Sarmal olmuş sinirler. İyi şeyler umalım senin de dediğin gibi. Başka çare yok.

    YanıtlaSil
  3. Kabullenmek istemiyoruz ama dünyanın haline bak, savaş bilfiil olsa ne yazar...

    YanıtlaSil
  4. Savaş bilfiil olsa ne farkedecek...Sahi. Bir tanıdığım, biz günlük hayatımızı sürdürebiliyoruz, restorana, kafeye gidebiliyoruz diye Türkiye'nin durumunu anlamıyoruz demişti. Tanrı (ve şu çılgın liderler) beterinden saklasın.

    YanıtlaSil