Pazartesi, Ağustos 24, 2015

Ağustos sona gelirken.

İşte haftanın ilk gününün gecesi. Oldukça yorucu bir gündü. Havanın serinlemesini fırsat bilip yapabildiğim kadar çalıştım evde.

İki de maç yaptım. İkisini de kaybettim. Yalnız şöyle bir şey farkedip çok sevindim: 1250 Elo puanına karşı oynamaya başladığımda tarih Temmuz ortalarıymış, blog kayıdından okudum. Şu an 1450 Elo'ya karşı oynamaya çalışıyorum. Yani bir buçuk ayda oyunum 200 puan ilerledi diyebilirim. Hiç fena değil.

Ermenice okumam biraz hızlandı. Ayrıca sözcük haznem de sandığımdan daha çabuk ilerleyebilir çünkü sözcüklerin kökenleri bazen bildiğim sözcüklerden çıkıyor. Tahmin yürütmeme olanak sağlıyor bu durum. Bugün çıkıp gazete almadım ama. Çok yorulmuştum.

Bir de bu haftanın sonunda sigarayı bıraktığımın dördüncü senesi dolacak. Ne gereksiz bir alışkanlıkmış. Al işte böyle de yaşanıyor. Ama bırakması çok zor. Ona lafım yok. Aslında bırakmak kolay da,  yeniden başlamamak zor. Oradan yürüdüm ben de. Yeniden başlamamaya kilitlendim.

Şimdi kendime bir bitki çayı demleyeceğim sanırsam. Sonra da biraz okuma-yazma. Sonra da yatak. Dişleri fırçalama müziği: Norah Jones: The long day is over. (Uzun bir gün bitti.) Hak ettim.



2 yorum :

  1. Eşimle aynı zamanlarda bırakmışsınız, ikinizi de kutlarım :) Almanya'nın eski başbakanı Helmut Schmidt de geçen gün açıkladı 80 senedir içtiği sigarayı bırakmış! TVde programlarda bile içmesine izin verilen tek kişiydi biliyor musun, herkes şok oldu :) Gizli gizli içer mi dersin 80 sene yahu!

    YanıtlaSil
  2. Helmut Schmidt kaç yaşında ki allahaşkına? Aklı nerdeymiş bunca sene? Neyse olsun, söyle ona ben destekliyorum :PPPPPP

    YanıtlaSil