Perşembe, Temmuz 16, 2015

Yazasım tuttu. Radyoda Hawaiian dreams diye bir kanal buldum. Sakin sakin çalıyor gecenin içinden. Perdeyi çektim ama pencere açık. Ara sıra asfaltın üstünden geçen bir arabanın sesi karışıyor bu sakin geceye. Ben desen beyaz kanapeme yayıldım. Salonun küçük ışıkları yanıyor. Bugün yeni bir kitap satın aldım. İş kurmakla ilgili. Ona göz atıyordum azıcık. Yazasım tutunca onu bırakıp kucağıma bilgisayarı aldım.

Az önce mutfak topladım. Hiç yapasım yoktu ama durum vaziyeti feciydi. Az az yaptım. Ara vere vere. Sadece tek tezgah dedim kendime. Ve on dakikada ne kadar oluyorsa. Öyle öyle baya iş gördüm. Kesin olan bir şey varsa, benim görsel motivasyona hassasiyetim olması. O yüzden listeler, yapılan işlerin üstünün çizilmesi filan beni harekete geçirebiliyor. Ve o mutfak tezgahları boş ve temiz olunca içim rahatlıyor. Ve teki bile boşaltılsa öbürüne motivasyon oluyor.

Güzel bir müzik ne kadar büyük keyif.

Ooo davulcuya bak. Son gece diye şov yapıyor resmen.

Yarın belki biraz elişi yaparım. Satranç tahtasına bir iki kat vernik atarım. Bir de duvar için filler kesip boyarım. Çerçevenin birini kırmızı dolabın üstüne astım. Böyle daha güzel. Yanına da filleri asabilirim. Ya da filleri yatağın üstüne asabilirim. Şuraya da raf mı yaptırsam? Gazetelik için tel bakındım. İstediğim gibi birşey bulamadım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder