Perşembe, Temmuz 23, 2015

Boktan günler.

Güzel şeyler yazayım dedim. Gittim duşa girdim. Çıktım giyindim. Müzik koydum. Tırnaklarıma özene bezene bordo oje sürdüm. Eski yazılarımı okudum. Yemek yedim. Biraz ilham gelir gibi oldu. Havam değişti. Sonra fb'u açtım. Suriye'den ateş açılmış. Bir şehit, iki gazi. Sonra siyasetle ilgili yazılar. Twitter'da Fuat Avni uyarmış: AVM'lere metrolara canlı bomba konacak belki.

Haydi bakalım. Yaz keyiflerini bunun üstüne. Aynen Fransız Devrimi'nin ilk günü Bastil alınmış, sen de günlüğüne "Vukuat yok" yazan o kral gibi ol.

Sabahtan bir konum vardı. Ama biraz ağırdı. Ama önemliydi. Yüksek sesle düşünür gibi onu yazasım vardı. Fakat sabah başka şeyler yapmam lazım diye yazmadım.

Eski yazıları okuduktan sonra şu son senelerle ilgili bir şeyler yazasım geldi. Sonra da ağzımın tadı kaçtı. Onu da yazmadım.

Bu bombok gündemde ben sana tutup da ne diyeyim. Parkı mı anlatayım? Denizi mi anlatayım? Neyse ben susuyorum.

Kusura bakma çok boş bir yazı oldu. Ama yine de yayınlayacağım.

İyi geceler blog.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder