Cumartesi, Temmuz 18, 2015

Başarılı gün (2)

Bugün de fena geçmedi blog. Dün kadar keyifliydi.

Dün gece hadi film koyayım dedim. Birdman vardı hazırda. İnanır mısın yarısında bıraktım. Sıkıldım. Başkasına ilginç gelebilir bu tiyatroydu, oyuncuydu, kulisti muhabbetleri ama ben yeterince yakından biliyorum zaten o konuları, sıkıntıları filan. Açmadı yani. Acımadım bıraktım. İyi ki sinemada filan izlememişim.

Sonra bu sabah dünden kalma mutfak toplama işine giriştim. Dün toplam süreyi on beş dakika diye hesaplamıştım. Hangi on beş dakika. Gene iki saatime mal oldu. O bitince artık buzdolabını halletmeye ne hal ne de zaman kalmıştı. Yollandım gene parkıma. Buzdolabı kaldı yarına.


Yoldan yeni termosumu aldım. Ama termos alırken gözüm püskürtücüye takıldı. Ne zamandır arıyordum bulamıyordum. İçine yağ koymak amacım. Kalıpları filan yağlarken direkt ince püskürtmek için. Onu da aldım.
Resim temsili.

Açık hava galiba çarptı. Baya yorgun hissediyorum kendimi. Belki bir el satranç oynar sonra da yatarım. Yarın sabah erken kalksam ne şahane olur.

9 yorum :

  1. Bazen seni okurken hiç bitmesi, sürekli o anlatsana ben okusam diye geçiriyorum icimden. Sevdiğim bi roman gibi:)Şey, nerde yaşadığını sorsam,söyler misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne güzel iltifatlar bunlar. Gece gece çok iyi geldi (dün gece okudum). Istanbul'da yaşıyorum Bahar :))

      Sil
    2. Yo, iltifat değil, gerçek. İstanbul'da olduğunu biliyorum ama neresi. Sen İstanbul'u öyle bi betimliyosun ki, Eyfel manzaralı çimlere yayılmışım gibi hissediyorum:)

      Sil
    3. Eyfel manzaralı çim dedin ya...Nasıl anladın? Dün içimden geçen aynen oydu. Burası Avrupa'nın ortası olabilir diye geçirdim içimden. Ne fark var? Hatta daha bile güzel. Yalnız bugünkü yazıda dediğim gibi, 50 metre yukarısı Üsküdar sahili havasında. Park aynı park.
      Yalnız Park'ın adını ve semtini açık edemeyeceğim malesef bir takım mahremiyet meselelerinden. Yoksa çimleri paylaşmak istemediğimden değil.

      Sil
    4. Evet daha bile güzel bazen:)Sevgiler:))

      Sil
  2. O park ne kadar güzel öyle, sakin bir de.
    Yağ için fısfıs kullanmak süper fikir, hiç aklıma gelmemişti, sağolasın :)

    YanıtlaSil
  3. Ah evet. Bugün pek sakin denmezdi. Ama hafta arası sanırım gene dünkü gibi olur.
    Aslında yağ için fısfıs benim fikrim değil. Markette bir yerde böyle sprey şişesinde satılanını görmüştüm. Ama tabii ki çok pahalıydı. Sonra birisiyle konuşurken ben onu fısfısa koyuyorum aynı şey oluyor dedi. O günden beri aklımda.

    YanıtlaSil
  4. Canım yaa hemen de foto eklemiş😊

    YanıtlaSil