Perşembe, Haziran 04, 2015

Ev yapımı tütsü (2)

Bişey söyliycem ama gülme. Yemin et önce gülmeyeceğine. Hah.
Şimdi...
O ev yapımı tütsü var ya...
Bugün yeni versiyonunu denedim...
Galiba çarptı.

Gülme dedim ama.

Ama oksijensizlikten de olabilir.
Aslında arka tarafta pencereler de açıktı.
İçine yasadışı hiçbir şey eklemedim. İnan ki. Hiç o taraklarda bezim yok. Olmadı da.
Anlamadım.

Neyse bu konuyu böylece kapatıyorum.
Hatta bir önceki postu silebilirim her an. Şaşırma.

Paşabahçe bir ara deniz camı görünümünde renkli cam satıyordu filede. Buzlu cam gibi hani. Hala satıyorsa onlardan alıp ahşap bir tepsinin dibine mozaik yapmak istiyorum onlarla. Ahşap tepsiyi önce beyaza boyayıp. Pinterest'te gördüm. Hatta kaplumbağa veya deniz atı motifi de yapılabilinir. Yapıp da satsam mı? Bakma böyle dediğime dördüncüden sonra bıkarım.

 görseller: pinterest

Kesin satıştan kalkmıştır şimdi onlar. Neyse o taraflara gittiğimde bakarım.

Bugün o dumanlı halleri saymazsak atom karınca modundaydım. Sabah erkenden bir sürü iş gördüm. Ama en ilginci gözümü açar açmaz iş kurmam lazım benim diye uyanmamdı. Örgü örme isteği gibi bir şey. Heves. Ama kesin kararlıyım. İş kurma dahil hiçbir şeyi kafaya takıntı yapmayacağım. Takıntı yaptığım her kalem bir yanılsamaymış aslında. Takıntı da değil de: illa olsun, olunca çok güzel olacak bak, olmalı, filan diye içimde büyüttüğüm konular. Sonra ulaşınca elimde ufacık kalması bundan herhalde. Şişiriyorum ben onu kendi kendime. Elime geçince de gerçek boyutuna ulaşıyor. Eee bu muydu?oluyorum her seferinde. İnsanlar için de öyle. Gerek yok kimseyi uzun uzadıya düşünmeye.

Bak mesela: bahçe. Şu son zamanların en uzatmalı takıntısı budur herhalde. Tamam bahçe çok güzel bir şey. Biberlerim de balkon pencerelerini açalı beri iyice serpildiler. Bahçede olsalar nasıl coşarlar. Ama olsun. Olsa şahane olur. Ama şu an yok. Bunu dert etmek çok yazık. Elimdeki diğer güzelliklerin tadını çıkarmama engel.

Bu arada kabak dolması sandığımdan daha zahmetsizmiş. Oymasına da alıştım. Pilavla beraber çok doyurucu bir yemek oldu.

Canım limonata çekti. Bir ara nane şurubu yapmalı.









2 yorum :

  1. Valla gülme dedin ama güldüm Küçük Joe ne yalan söyleyeyim. Tekrar yaparmısın acaba ? neyse sen yinede dikkatli ol. Nane şurubunu denemişti. Ben ve ikram ettiklerim çok beğenmişti bir ara tekrar yapacağım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi...!!!! Valla uzun süre tekrar yapmam gibime geliyor. Bildiğin sersemletti ve mayıştırdı ve başım döndü. Hatta çarpıntı bile yapmış olabilir.
      Nane şurubu tarifimi tekrar güncelledim. Demleme süresini azalttım ve şekeri sonradan ekledim. Bir göz at istersen tekrar yapacağın zaman. Böyle sanki daha lezzetli.

      Sil