Salı, Mayıs 05, 2015

Tatsız.Tuzsuz.

Tatsızım. Ve keyifsiz. Yorgun. Buraya kaç tane post başladım. Hepsi yarım kaldı. Şunu da yayınlar mıyım bilmiyorum. Sözcüklerim: sanki değerlerini yitirdiler. Ben çok farklı tepkiler veriyorum artık etrafımda olan bitene. Hissediyorum. Değiştim. Hayatımdaki çok şey yer değiştirdi. Başka zaman olsa neler neler anlatırım. Ama içime kaçmış durumdayım. Çokça da küskün. Belki yarın sabah farklı uyanırım. Ama şu an...

Birazı vitaminsizlikten. Meğer en çok tükettiğim sebze brokoli, meyve de elmaymış. Onları çıkarınca sürekli karbonhidrat alır oldum. Neyse az önce aklıma geldi de organik pazardan aldığım kohlrabi den soyup attım ağzıma. Tanesi 3 liraydı (Ceren bu bilgi sana :)). Bir öncekinden kazıklandım sanırım. Ne kadardı hatırlamıyorum şimdi ama sanki daha fazlaydı. Şu vitaminsizliğin icabına çok çabuk bakmam lazım.

Ben gidip yatayım. Yoksa geç olacak gene. İyi geceler.

2 yorum :

  1. Ara ara herkese oluyor bence böyle geçişler. Ben de bu aralar tam olarak böyle hissediyorum. Tatsız tuzsuz, yorgun vs. Yine Merkür'lü bir durum mu yoksa bu da? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Çok tatlısın Mutlu Keçi. Her ne kadar kendini tatsız tuzsuz hissetsen de :D

      Sil