Pazar, Mayıs 31, 2015

Limoni.

 Canım uzaklara gitmek istiyor. Uzun bir süre Norveç gibi bir ülkede yaşamak. Altı aylığına. Güzel bir evde. Pinterest'te resimlenmiş o güzel beyazı bol evlerden birinde. Ama tek başıma sıkılabililirim, başkasını, da olsa bile, kaldıramayabilirim.

Gençliğime dönmek istiyorum. Yirmili yaşlarıma. Ama bugünkü aklımla ve tecrübemle ve olgunluğumla. Kim istemez.


Ama saçma bir istek bu. Çünkü değişen çok az şey var. Evet belki bir aile kurabilirim. Kariyer yapabilirim. Ama istedikten sonra onları şimdi de yaparım. Doğurganlığım hala devam ediyor. Zaman da durmuş değil. Önümdeki senelerin sayısı belki daha az ama zaten yirmili yaşlarda da önünde kaç sene olduğunun garantisi yok. Küt diye otuzda ölmek var. Evet belki peşimden koşanların sayısı azaldı. Ama koşmuşlardan doydum zaten o işlere. İş kurmalıyım ben. Böyle zehir gibi esmeliyim. Kasıp kavurmalıyım ortalığı. Biraz Altusher okumalı. Biraz çay koymalı. Bir de finger bisküvi aldım, yıllardır almıyordum.

Tut ki karnım acıktı
Anneme küstüm
Tüm şehir bana küstü
Bir kedim bile yok anlıyor musun
Hadi gülümse.

görsel: pinterest.

5 yorum :

  1. Yirmili yaşlarda olmayı boş ver küçük joe 20 yıl sonra yine yaşlanacaktin. Genç olma isteğinin sonu yok yaşlılık ve ölüm kaçınılmaz. Hem gençsin bu yaşlar takintin olmasın her yaş güzel yaşamasını bilene

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Zamanı geri döndürebilsek, bir güncük için bile olsa, 15 yaşıma o sanki gün havada asılı kalmış geçmeyecekmiş hissi veren Ağustos günlerine dönmek isterdim ben de.. Yaşlanma korkusu, pişmanlık vs değil de sadece o hiçbir sorumluluğun olmadan öylesine yaşadığın gençlik günlerinin bir kez daha kokusunu tadını hissedebilmek için.. :( Of çok hızlı geçiyor be hayat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleydi değil mi, biz gençken yazları bazen zaman donardı. Akmazdı. O günleri özlüyor muyum ama çok emin değilim. Amaçsızlık, can sıkıntısı...Benim için çokça bu demekti. Hiçbir şey değişmeyecek herşey hep aynı kalacak, kalmayacaksa bir an evvel değişsin beni de bekletmesin diye düşünürdüm.

      Sil