Cumartesi, Nisan 11, 2015

Daha güzel hayat.

Günlerim ufak ufak değişti. Aslında çok da ufak sayılmaz. Bana göre önemli farklar var.

Mesela şu bağırsak sendromu. Her gün, git gide toparlanıyor. Dünya varmış ama ya... İlacı alırken bile bu kadar rahat etmiyordum. Çünkü yemekten on beş dakika önce ve günde mutlaka üç kere almam gerekiyordu. Tam on beş dakikaya denk getiremezsem ya da o gün iki öğün yemişsem hiç almamış gibi oluyordum. En kötüsü zannedersem vücudumda normal çalışmayan bir organım var düşüncesi. Gayet de normal çalışıyormuş. Tahıllı ekmeği kesinlikle bıraktım, Karadeniz tava ekmeği alıyorum o da beyaz ekmek sayılır. Brokoli, lahana, domates ve elmadan şimdilik uzak duruyorum. Şunun şurasında ne kadar oldu ki zaten bu değişiklik? On gün filan. Kendime geldim valla. Hala inanamıyorum bu kadar kısa sürede bu kadar fark edilir bir değişiklik olmasına. Zamanla brokoliyi tekrar eklemeyi denemek istiyorum ama. Vazgeçemem sanki ya. Belki annemin tavsiye ettiği gibi yanına patates ve havuç eklersem filan.

İkinci fark, telefonumu değiştirdim. Eski telefonum da akıllıydı göya ama sürekli bellek yetersiz hatası veriyordu, bazı mesajlar gelmiyordu filan. Şimdi doğru düzgün bir tane aldım. Gerçekten mobil lafının hakkını veriyor. Bilgisayarı hiç açmadan ve bu eksikliğin farkına bile varmadan geçirdiğim gün oldu. Bildirim verdiği için, ikinin birinde maili kontrol et, fb'a bak bir yenilik var mı ile uğraşmıyorum. Dolayısı ile bütün gün kucağımda bilgisayar koltuğa yatmış olarak geçmiyor günler. Mobil olabildim kelimenin tam anlamıyla. Hareket edebiliyorum.

Ev düzeninde de ilerleme var. Bu hafta hepsi biter diye hesaplamıştım. Hesapladığım gibi bitmedi fakat ben gene de çıkardığım işten çok memnunum. Çünkü yarı yolda farkettiğim şey şu: sadece temizlik değil yaptığım (listedeki maddede öyle yazıyor oysa, "dolabın içini sil" diyor mesela). Sadece temizlik olsa mutlaka biterdi bu saate kadar. Daha kullanışlı hale getirme artı dip bucak temizlik. Oysa o listeyi yaparken aklımda sadece temizlik kısmı vardı. O yüzden bu kadar uzun sürmesi çok normal. Varsın daha uzun sürsün, sonuç içime bu kadar siniyor ya. Hem de kalıcı. Normal ev temizliği gibi her hafta başa sarmıyor.

Öyle işte. Bir önceki postta yazdığım gibi artık tv da seyrediyorum. Üstelik, on- on beş kadar kanal ilk günler kapalıydı. Tam da en güzel kanallar diyordum ve ısrarla açıp bakıyordum, sanki açılacakmış gibi. Paskalya günü bir de ne göreyim. Açılmış. Belki de Pazar günleri açıyorlar, sonra kapatacaklar dedim. İlk Pazardı. Gece yarısını bekledim. Baktım. Hala açık. Ertesi gün baktım, kesin kapatmışlardır çok sevinme filan dedim kendime. Yooo. Duruyor. Eee, güzel!!!!!

İki haftaya hayat standardım oldukça değişmiş olacak. Bir ay sonra ise evin ufak tefek dekoratif işlerini de istediğim şekle getirmiş olacağım. Sonrasında ne olur acaba? Yaşayalım ve görelim.


3 yorum :

  1. Sonrasıda güzel olur temizlik bittiyse hayat daha guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir bitebilse dediğin gibi güzel olacak da bitemedi...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil