Cuma, Mart 13, 2015

Bahar çarpması.

Çok bitkinim. Sanırım bahar çarptı. Daha gelmeden. Akşam altı buçuktan sonra sanki biri şalterimi kapatıyor.

Bu geceki gecikmeli planım şu:

* güzel bir radyo ayarlayacağım radiotunes'dan. Muhtemelen mellow jazz.
*sonra kendime bir meyve tabağı hazırlayacağım.
*tabağı alıp orta sehpaya koyduğum satranç tahtasının önüne konuşlanacağım, yere minder atıp. Bilgisayara karşı.
*dün akşam 1300'de bilgisayarı ilk defa olarak yendim. Hem de nasıl yenmek. Ezdim resmen. Onsekiz puanlık taş aldım toplamda. Valla. Ama iki koca hata yaptı. Nasıl yaptı anlamadım. Bakalım tesadüfen mi yendim yoksa 1300'ü aştım mı hakikaten.

Yanlız var ya. Nasıl bir gurur varmış bende farkında değilim. Makineye yenilmek koymuyor da insana yenilince ağırıma gidiyor. Sırf bu yüzden insana karşı oynamıyorum. Biraz palazlanayım öyle çıkıcam ortalığa.

Haydin ben kaçtım. Uyku bastırmadan oynamak (ve yenmek :) ) istiyorum.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder