Pazartesi, Şubat 23, 2015

Sıkıntı.

Sıkıntılıyım blog. Bak yirmi dört saat içinde bu üçüncü post. Hani içinden geldikçe yaz dediler ya bana. Yazıyorum ben de.

Ailenin angarya işleriyle uğraşıyorum sabahtan beridir. Artık gelenek oldu. Her sene Şubat ayında bir gereksiz iş gelip yakama yapışıyor.

 O kadar gerildim ki kaç gündür, dedim günü kurtarsa kurtarsa yoga kurtarır. Serdim örtümü. Yaktım tütsümü. Arada sessize aldığım telefonumun inatla titreme yoluyla yirmi dakikalık yogamı iki kere bölmesine rağmen çok iyi geldi.

Aslında dışarı çıkıp bir hava alsam. Açılır mıyım? Gitmek istediğim hiç bir yer yok. Istanbul'dan çok sıkıldım.

Ay buraya yazmak da açmadı. Gidip başka bir yol bulayım.

5 yorum :

  1. Ben de meditasyona başladım ama devamını getiremiyorum. Bir kere iyi gelince bırakıyorum ehe

    Bi'kaç bişi daha var, onu mail atayım mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gene yorumum uçtu!!!! ayh peki baştan.
      Diyordum ki mail atmasan da direkt buraya yazsan? Çok mu itiraf edilmez yöntemler :D :D?

      Ben sonra atlattım sıkıntıyı. Birazdan yeni post girerim.

      Sil
    2. Eheh
      yok başka bişeyler de yazcaktım.
      tapintoheaven.com

      Sil
  2. Guneye gitmek planina ne oldu Joe?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çoktaaaaan yalan oldu Ceren'cim. O sırada sevgili yapmıştım ya. İyi ki tam gidecekken yapmışım. Şimdilik iyi böyle. Ama bir ara bir yerlere gitsem hiç de fena olmayacak. Yılbaşında çok gidesim vardı olmadı. Yani gezme amaçlı. Yerleşme değil.

      Sil