Pazartesi, Şubat 23, 2015

Nadine.

Saat sabahın ikisine geliyor. Birazdan dişlerimi fırçalayıp, kendime bir kitap seçeceğim. Antabus ya da Şairin Romanı. Kitap okuma modundayım. Aslında niyetim biraz içki biraz çerez koyup Oscar törenlerini seyretmekti ama yayın haklarını Digiturk almış. Boşver daha iyi. Zaten bir Boyhood'u, bir de Whiplash'ı izlemiştim. İkisini de öve öve bitiremediler, bir reklam bir ballandırmadır durmadı arkadaş. Ben hiç de o kadar bayılmadım. Geriye kalan adayların da adını bile bilmiyorum. Sadece yardımcı kadın oyuncu o boyhood'un ablası alsın istiyorum. Özellikle çocukkenki performansı için ama öbür adayları bilmeyince böylesi de saçma oluyor.
Diyeceğim bunlar değildi ki. Ben bir önceki yazıdan sonra filan epey iş gördüm. Buraya kadar iyi. Fakat sonra Nadine'den bir mail aldım, bütün moralim altüst oldu. Zor bir ilişkiyi bitirmiş. Nadine benim çocukluk arkadaşım. Yurtdışında yaşıyor. Çoktandır haberleşmiyorduk. Çok üzüldüm. Hem kendisi hem yüreği çok güzel bir insan. İşin kötüsü boktan bir ilişki yaşamış olan bir tek o değil çocukluk arkadaşlarımın içinden. Neden bu kızların bahtına böyle adamlar düşüyor ki? O kadar da tatlı insanlar ki...Daha mailine cevap yazmadım. Evlilikten çok korkuyorum blog. Zaten bu saate kadar evlenmiş olmamamdan belli değil mi.
Neyse ben gidip dişlerimi fırçalayıp yatayım.

6 yorum :

  1. Tesadüfen bir bakayım dedim, hiç ummuyordum ama belki, belki bir şeyler karalamıştır diyerekten, hoş bir şaşkınlığa uğradım. Ne zaman yazmaya başladın? Çok hayırlı bir karar almışsın, çok sevindim. Tekrar geri gelip detaylı okuyacağım. Şöyle bir göz gezdirdiğim kadarıyla, Boyhood'u beğenmiştim, proje ve Arquette çok hoşuma gitmişti. Amma ve lakin Ethan hakkında aynı düşüncelere sahibiz:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kune, yeni başladım yazmaya. İki hafta ya oldu ya olmadı. Sen de yazmışsın ben de ona sevindim. Ah o Ethan yok mu ah... :))))

      Sil
  2. Aslında dün Digitürk telefon numarasını gönderenlere şifre verdi mesajla ve beleş izletti, keşke Facede duyursaydım izlerdin. Gerçi yorucu oldu, sabahladım ben, biraz da sırf blog yazısı yazayım diye. Kolay tarafından benim yazıyı oku gitsin işte :) Boyhood'daki anne yardımcı oyuncu ödülünü aldı, başka da ödül yok ona :)

    YanıtlaSil
  3. offf çerez ayarlarından yorumlarım gitti. Kune'ninki de çıkmamış uzay boşluğuna gitti.
    Diyordum ki digitürke değil telefon numarası günahımı bile vermem. O yüzden dert değil duyurmamış olman. Senin yazından okumak zaten oscar'ı canlı izlemekten daha keyifli.
    Boyhood'daki annenin oyunculuğunda da bir numara yoktu bir, ikincisi o kadını ben başrol diye izledim bu iki. Ve Oscar'lardan her sene böyle abuk sonuçlar çıkması sebebiyle soğuyorum. Bir zaman sonra Eurovision gibi olacak bana.

    YanıtlaSil
  4. Evliligu kesinlikle erkekler icad etmis azizim, kadina yarayan birsey degil bu evlilik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo sen böyle diyorsan yanmışız biz cerenim. Bir tane karikatür vardı, bir kadın bir adam yatak,ta yan yanalar, kadın diyor ki "yani ben bütün gün ev işi yapıcam, yemek pişiricem, çocuk bakıcam, akşam da sen gelip beni şaapıcan, bu mu yani evlilik?" diyor, adam da pişkin pişkin, "sen ne sanmıştın rio karnavalı mı?" diyor :D

      Sil