Pazar, Şubat 22, 2015

İş, güç ve dünya halleri.

Bir Pazar akşamüstünden merhaba sevgili okurum.

Evde orada burada ışıklar yanıyor. Salonda sehpa ve kablolar koltuğun üstünde duruyor. Radyo açık. Yerler ıslak. Kurumasını bekliyorum. Temizlik yaptım. Bana bu kadar iş yapmış hissi veren şey çok az. Bunu anlamayıp "neden kadın tutmuyorsun" diyen insanlar hayatımda çok uzun süre barınamıyor. Ayrıca yardımcı tutmayı ben senden mi öğrenicem? Kendi başıma akıl edemez miyim istesem?

Kaç gündür içsel durum dinamiklerinden ev işlerini gene salladım. Dün bu yüzden kendime çok ama çok kızarken yakaladım. O yüzden bugün en az bir iş yapmış olmak çok önemliydi. Oysa ne listeler, ne gruplamalar yapmıştım. Neyse işte. Bir ucundan tuttum bugün. Yerler tam kurusun başka işler de yapıcam umarım.

İş projesi kafamda olduğu gibi duruyor. Eksildiği filan yok yani. Ki ben yeni bir fikrin verdiği coşkunun beni biraz gaza getirebilme ihtimalini göz önünde bulundurmuştum. Olur ya. İnsan bazen bir fikri çok parlak bulup, ertesi gün "ya ben bunun nesini bu kadar" filan. Ama çok çalışmam lazım. Onu peşin söyleyeyim. Öyle bedava yok.

Safir'in kazağının son kolu kaldı. Başladım yani kola. Ama hiç örgü öresim yok şu günlerde. Oysa iki günde bitecek. Kış bitmeden yapsam yetiştirsem, ne var? Patiğin teki de kaldı. Şimdi başka model buldum. O daha da güzel. Tam terlik gibi. Altına keçe filan yapıştır, mis.

Ben milimetrik adımlarla dünyanın yolunu katederken, dünya ve ülke hiç iyiye gitmiyor blog. Bak buraya yazıyorum. Adım adım savaşa doğru ilerliyoruz gibime geliyor. Umarım yanılıyorumdur. Üçüncü dünya savaşı değilse iç savaş. Eskiden komünizm tehditken şimdi islam var, batının bakış açısından. Uzun adamın bu kadar kolay at koşturması kendi marifeti değil bence. Küresel dinamiklerin içinde bir piyon bence. Ama önemli bir piyon. Ah neyse. Sustum. Ama meclisin bir televizyonu olacak ve ben uydudan en dandik yerel kanalları izleyebiliyorken, milletin meclisinde olanı biteni izleyemeyeceğim. Netten izledim de gördüm olanı biteni (bir kısmını izledim, sabah 5'e kadar sürmüş, ben sadece söylenenler gerçek mi diye kontol amacıyla baktım.). Fakat nereden haber aldım? Twitter'da trending topic'e gözüm gitti de gördüm, duruma aydım. Sonra da takip ettiğim blogger'ın taze yazısına denk geldim. Halk tv bile göstermiyordu.

Yerler kurudu. Beni iş bekler.

4 yorum :

  1. Daha dun düşündüm bende daha senin yazını okumadan ya savaş çıkarsa diye gerçi sadece biz düşünmüyoruz başka duşunenlerde var eminim umarım boyle bir şey olmaz umarım insanlar biraz sakinleşir herkes kana susamış gibi dolanıyor ortalıklarda sevgiyle kal küçük kış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah hayır bu yorumum da gitti..........................................................
      peki baştan diyordum ki sanki ilerde tarih kitapları şöyle yazacak: avrupa ve amerika bir ekonomik krizden ötekine giriyordu, islam ülkelerinde halklar isyan edip duruyorlardı, milliyetçilik her yerde tırmanıştaydı. pff

      Sil
  2. İsmin için kusura bakma lütfen bu telefon beni oldurecel

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil