Pazartesi, Aralık 22, 2014

Son havadisler.

Neredeyse bir hafta olacak bloga yazmayalı. Arada uğruyorum kim ne yazmış diye yandan takip ediyorum. Ama benim bir şey yazasım yok.

Hayatımın en sosyal haftalarından biriydi. Arkadaş buluşmalarının biri geldi biri gitti. Daha üçü de sırada.

Yeğenim için yaptığım oyuncak zürafa bitti. Parçaları doldurdum bile sadece birleştirmesi kaldı. Hem de dünden beri yarım kalanı bir iki çırpıda bitirdim. Ben de şaştım bu işe.

Şu Tibet gençlik şeysi var ya (bkz. önceki post). Bella bana onunla ilgili link göndermiş. Aslında ben bulmuştum bir sürü link. Ama Bella benim için araştırınca tabii o daha kıymetli oldu. Oturdum okudum. Yazıyı okudum ve altındaki iki yüz iki (sayı ile 202) yorumun tamamını. Bitince ve hatta yarı yolda: tamam, dedim. Bu düpedüz saçmalık. O yazıyı yazan, bacak kısmını inceltmek için streç filme sarmayı da tavsiye ediyor çünkü bir soruda. Sonra ne ara yapmaya kalkıştım ama asıl orası ilginç. Gerçekten daha birinci seferin sonunda kendimi daha zinde hissettim. Gerçekten sırtıma sırt yogası gibi acaip iyi geldi. Gerçekten ertesi sabah zınk diye erkenden uyandım. Ki asıl etkisini hareketlerin sayısını 21'e kadar yükselttiğinde gösterdiği söyleniyor. Ben daha başlangıçta yani 3'teyim. Bakalım. Devam edeceğim gibi. Çünkü bu sabah öyle erken uyanınca hadi dedim hava da güneşliydi bari çıkıp yürüyüşümü yapayım üstüne cila diye Tibet şeysini yaparım. Ara verdiğim yürüyüşü de çıkardım aradan senin anlayacağın. O saatte yürümek çok güzel be blog. Umarım yarın da hava öyle güzel olur. Gene yürürüm. İkişer ikişer arttırsam onuncu haftadan sonra asıl değişimleri farketmem gerekiyor aksatmadan yaptığımı farzedersek. Yani: İki buçuk ay filan sonra. Mart başından sonra.

Satranca devam. Biraz dövünüyorum tabii nasıl göremedim, ah ulan, yüzmüş yüzmüş kuyruğuna gelmişim diye problemleri çözerken, yani çözemediğimde. Ama bu siteyi ben çok eskiden keşfedecektim var ya, şu anda çok farklı bir seviyede olurdum. Yıllarca ne kadar yanlış oynamışım ve ona rağmen gene de yenebildiklerim olmuş. Bu kadar ilerlememe rağmen puanım hala çok düşük fakat. Sanırım bir iki aya yükselir.

Haydin bu seferlik bu kadar. Recep İvedik'in dediği gibi: kendine iyi davran!





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder