Pazar, Aralık 07, 2014

Rölanti.

Sabahtan beri yazasım var tutuyorum kendimi. Sabah hava çok güzeldi. Hadi dedim blog yazacağına Galata'ya doğru bir gezmeye çık. Sonra ne olduysa, ne Galata'ya gittim ne blog yazdım. Tipik.

Başka bir şey de yapmadım. Öyle yayıldım koltuğa. Suçluluksuz bir hiç bir şey yapmama hali. Farniente'nin özü, ta kendisi. Rölantiye aldım bünyeyi. Herşey bekleyebilir. Bekleyemeyenleri hallediyorum zaten de onlar ufak tefek. Tek tük. Hiç bir şey yapmayacağım bir süreliğine.

Aslında bütçeme uygun kısa tatiller de buldum. Hatta Bulgaristan'a tren baktım. Ama ben Bulgaristan'ı hala doğu bloku ülkesi sanıyorum. Nasılsa vize istemez diye. Bir de araştırdım ki kazın ayağı öyle değilmiş. Bulgaristan'a vize alana kadar Yunanistan'a Schengen alırım. Neyse diyeceğim o değil. İçimdeki radikal değişim rüzgarlarını evimde karşılamak istiyorum. Radikal değil aslında değişimler, laf ağzımdan büyük çıktı. Milimetrik. Ama bilen bilir, rotada milimetrik sapma uzun vadede kilometrelerce öteye götürür insanı. Evimde olmaya ihtiyacım var. Tanıdık çevreye. Mümkünse kimse ilişmesin. Kimse aramasın.

Sonrasında ortalık toplanacak, temizlenecek, işler sıraya sokulacak ve belki de o zaman ağız tadıyla güzel bir tatile çıkılacak.

Ama şu an hiç bir işin acelesi yok. Hiiiiiiç.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder