Cuma, Kasım 07, 2014

Yorgun.

Çok yorgunum blog. Kafam kazan gibi. Bugün grev yaptı zaten. Ben de iyi tamam dedim. Ama en iş yapmadığım zaman bile, mesela bütün gün abuk subuk düşüncelere dalmak koltuğa yığılıp, gene minimum iki tane problem çözmüş, bir tane iş bitirmiş, bir kestirme pratik yol bulmuş, bir iki alışveriş yapmış, bir tane fikir üretmiş oluyorum. Mesela bozulan tartı. Mesela çalışmayan kumanda. Mesela kadınsı bakımlar. Mesela okumak istediğim makaleyi sonraya saklamak için bir web kolaylığı. Filan diye gidiyor. Daha da var bir sürü.

Arabam olsaydı. Bir de sevgilim. Sevgiliyi arabaya koyar biraz gezerdim, şehir dışına çıkardık. Kafa dinlerdik. Belki yol boyunca susardık. Belki kenara çeker birbirimize sarılır, sonra yola devam ederdik. Arabada belki bir çay ya da kahve termosu olurdu. Bir de saklama kabına koyduğum bir dolu ev kurabiyesi veya üzümlü kek dilimleri. Safranbolu'ya doğru yol alırdık mesela. Arabada klasik müzik çalardı yol boyunca. Ya da, araba da değil de karavan. Karavan ve sevgiliyle uzak bir ülkeyi dolaşmayı isterdim. Mesela Hindistan. Hindistan zordur. Mesela Tacikistan o zaman. Ya da Japonya'nın kırsallarını. Ya da Güney Amerika. Ya da Meksika filan. Ya da Portekiz.

İyiymiş: Safranbolu'dan girip Tacikistan üstünden Portekiz'e gittik valla.

Buradan da yatak odasına gidicem anlaşılan. Bu post biraz güdük oldu sevgili okur. Kusuruma bakma. Yorgunum çok dedim ya. İyi geceler.

6 yorum :

  1. içten yazılarını, hayallerini okuyorum ve çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ay bayıldım şu Arabam olsaydı,birde sevgilim cümlesine ve devamına. hepimiz istemiyor muyuz. bazen tek istediğim sevdiğim bir insanla araba yolculuğu o arabayı sürsün sağımızda deniz, solumuzda yeşil dağlar. o arabayı kullanırken bende portakal mandalina soyup yedireyim ikimize. :D :D

    YanıtlaSil
  3. İfade gücüne hayranım, bu kadar kısa cümlelerde bu kadar güzel tanımlamalar :) Hikayelerini de özlediğimi hissettim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ceren'im! Teşekkürler. Bu iş güç durumlarına düştüm ama yazıyı tamamen terketmedim. Aklımın bir köşesinde hep var. Bir gün tekrar yazmayı planlıyorum.

      Sil