Perşembe, Kasım 20, 2014

Projeler, projeler.

İşte tam ağız tadıyla yeni post yazma vakti. Günün görevleri tamamlanmış. Yemek saatine biraz var. Radyoda kıvrak caz ezgileri. Ve içimde öbürlerinin önüne geçmek için birbirlerini itekleyen konular. Ey Dünya! Mutluyum! Bil bunu!

Halı projesine yeni projeler eklendi. Biri abajur projesi. Tam abajur projesinin de suyunu çıkarmıştım ki gözüm perde       lere ilişti. Hayır dedim kendime. Gözünü seveyim yapma. Perdelere dokunma. Perdelerin çok şık. Ama bıktım artık bu perdelerden. Akşam her kapattığımda içim de beraber kapanıyor. Hem çok kolaymış yapması. Hem de çok güzel olacak. Vallahi de billahi de ev daha zevkli olacak bak sonra boşuna yıllarca bunları alıp oturmuşum diyeceksin. Yeni ev gibi olacak kızıııım! Ayh.

Daha da yılbaşı süsleri var. Kesin bir tanesini unuttum. Araya bir proje daha girmiş olması lazım. Abajurdan önce. Halıdan sonra. Masa setleri girdi tabii de onlar birşey değil. Büyük kalem bir projeye daha takılmış olmalıyım. Neyse bilemedim şimdi.

Fakat sonuç olarak en basit portakal süsünü bile yapmış değilim. Böyle de bir durum var.

6 yorum :

  1. :))))

    karıncanın hikayesi gibi...projeleri tamamlayamasak da yolunda ölürüz...
    hayaller planlar güzeldir yaşama bağlar insanı.
    annem de mesela emekli maaşından arttırıp arttırıp her sene bir yere gitmeye çalışır.
    2015 planını yapmış bile
    parasını denkleştirebilirse 2020 de Sibirya Ekspresi'yle seyahat edecek, 76 yaşında olacak o zaman Allah ömür verirse ama hiç düşünmüyor yaş mevzuunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mari Antrikot, benimki de aynı o hesap. Yapamasak da yolunda ölürüz.

      Annene çok imrendim doğrusu. Çok güzel uğraşlar bunlar. Hele Sibirya ekspresine bittim. Benim aklıma gelmez. Yaş mevzusunu da düşünmesin bence. Çok eskiden okuduğum bir kişisel gelişim kitabında yaşın ne kadar göreceli bir şey olduğunu söylüyordu. Bazısı için 75 yaş artık terliklerini giyip bütün gün koltuğunda oturup camdan dışarısını seyretmek olabilirken bazısı için de dağcılığa başlamak için ideal yaş diyordu. Dağcılık bana biraz uç geldi ama yok mu öyle insanlar? Bal gibi de var!

      Sil
  2. Projelerine kolay gelsin sevgili Joe ama gözüm şu yandaki "kim kimdir?" sekmesine çarpınca gülümsedim yav, detektif romanı gibisin valla, çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu dedektiflik romanı da nesi? Başka bir blogda görmüştüm ve çok kafama yatmıştı. Çünkü bir bloga ilk girdiğinde kimin kim olduğunu çözmek için en başa gitmek lazım filan. Beşinci blogdan sonra kasıyor. Ama tatlıyımdır bak orası doğru :D :P :P :P

      Sil
  3. Merhaba Joe yazılarını okumaya 2 ay önce başladım. Şimdi Her sabah sabırsızlıkla bilgisayarı açıp birşeyler yazdınmı? diye kontrol ediyorum.Seni çok sevdim.Tabi yazdıklarınıda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sibel. Güzel sözlerin için çok teşekkürler :)

      Sil