Pazartesi, Ekim 20, 2014

Tıkır tıkır (devam)

Çok yorgunum blog. Bütün gün çalıştım. Amaçlarımın yazılı olduğu notlarımı ve amaç belirleme ve gerçekleştirme hakkında topladığım kişisel gelişim makalelerini toparlayıp sentez yaptım. Bunu yaparken saatlik odaklanma konuları saptadım. Örneğin önümüzdeki saat amaçları gerçekleştirmek için öngörmem gereken kaynakların neler olduğunu saptamaya odaklanacağım gibi. Böylece zaman hiç boşa gitmedi.

Bir ara kapı çaldı. İski. İski memuru normalde kapımı çalmaz. Açtım. Faturayı getirmiş. Fatura aynı kış ortasında bir doğalgaz faturasına denk olduğu için (öhe! bu ne?) beni uyarmak istemiş. Saatiniz hiç durmadan çalışıyor hanımefendi. Nasıl olur? Tesisatınızda bir arıza var. Sifon su kaçırıyordu biraz ondan olabilir mi? Ama az kaçırıyordu! Neyse memur gittikten sonra az bir ihtimal de olsa sifondan mı diye gidip sifonu dolduran musluğu kapattım. İyi ki o az ihtimali adam yerine koymuşum. Sonra gidip saate bakınca gördüm, amanın, saat durdu. Demek o azıcık sandığım su normalde yıkanmama, çamaşıra, bulaşığa, tuvalete, lavaboya, çiçekleri sulamaya her birşeye harcadığım su kadar su harcıyormuş. Faturanın üstünden bir bardak soğuk su içip, sifonu yaptırdım. Bu iş de bu kadar kolay halloldu diye sevindim.

Beslenmeme tekrar dikkat etmeye başladım. Ciğer aldım mesela. Ve tahin-pekmez. Elma ve üzüm. Zayıflamak istediğinde tahin-pekmez alan benden başka biri var mıdır? Yarın sabah tartılmam lazım.

Yarın maraton gibi dört saatlik ev işi var programda. Bu akşam erken yatacağım.

Bu arada sevgili okuyucum, seni merak ediyorum. O yüzden yan tarafa bir seri anket koymaya karar verdim. Beş saniyeni ayırıp, okuyup sana en yakın cevabı tıklarsan beni çok mutlu edersin.  Şimdiden teşekkürler.

5 yorum :

  1. Süpersin, hedefleri saptamak, ulaşmanın ilk yolu.
    Bu arada rejim listene Canan Karatay mı el attı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hedefler vardı aslında da darma dağınıktı. Bir de son okuduğum makalelerde bazı noktaları uygulamaya sokmak istiyordum.
      Karatay tahin pekmez mi öneriyor yoksa? ahahahaha
      Ya o kadını ben bir akşam geceyarısı tv de rast geldim, dinlemeye başladım, bazısı aklıma yattı bazısı abartılı geldi fakat, ertesi gece aynı saatte aynı programı gördüm. Sanki her gece tekrar tekrar aynı programı veriyorlar. Hayır bir de olmadık bir saat de değildi, 00.00 civarıydı. Sabahın 3'ü 4'ü filan değildi mesela.

      Sil
    2. O saatte gece atıştırmasına kalkan kitleyi hedef alıyorlar belki de ;)

      Sil
  2. Demek barajlardaki su seninden yüzünden eksiliyormuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de idareli kullandığımı sanırdım, dişleri fırçalarken boşa akıtmam filan. Peh!

      Sil