Cuma, Eylül 12, 2014

Koro (2)

Geldim ben gene. Hem de toparlanıp geldim. Bir ay filan kendime gelemiycem sanmıştım oysa. Orda söylediğim söylemeye çalıştığım şarkıyı ömrümün sonuna kadar duymak istemem sanıyordum. Oysa sabahtan beri kendimi bıktırana kadar dinledim bugün. Sonra birden: ulan, ben bunu söyleyemediğime mi üzüldüm o kadar hakkaten dedim. E ne olur ki? Sanki amatör bilgiyle beyin ameliyatı yaptım da başarısız oldum, bir insanın hayatı mı söndü? Ne olacak lan? Kime ne zararı oldu? Alt tarafı bir tane şarkı. Alt tarafı ses bir defa kötü çıkmış. Dünya mı battı? Sallaaaaa.

Gerçi annem demişti. Allah başka keder vermesin kızım delirdin mi bunu mu kafaya takıyorsun diye. Valla o an başka kederim yoktu blog. Büyük kederdi bana. Ama geçti işte. Çok şükür.

Biberler büyüyor. Sabahtan akşama kadar bile büyüyorlar. Bir kaç tane var büyümekte olan, yeni farkettim. Fide olarak almıştım bir sefer. Sulamıştım sulamıştım bir tane vermişti. Annem de "eh artık dolmasını yaparız" diye dalga geçmişti benle. Hain anne. Şimdi gelsin de görsün kaç tencere dolma çıkar o saksıdan.

Çarşamba koro seçmesi vardı işte biliyorsun, Perşembe Ş.'la tanışmamızın onuncu yılını kutladık gündüz, sonra akşam face'ten yazıştığım bir tanıdık, "e yakındaysan gel de bir kahve içelim, sohbet ederiz" dedi. Yakındaydım. Atladım gittim. Yarın da Bella ile şarap pikniği yapıcaz parkta. Valla hayat bana güzel blog.

1 yorum :

  1. O şarkı cumartesinden beri benim de dilimde :) Ne keyifli şarkıymış :)

    YanıtlaSil