Cumartesi, Ağustos 02, 2014

Hop hop hop değiş tonton.

İşte gene buradayım blog. Tam karşında. Önemli kararlar arifesinde. Zaman önemli değişimlere gebe. Heyecanlıyım, biraz da sabırsız.

Spor challenge'ıma baştan başladım. Önemsiz sağlık durumlarından ötürü birkaç gün ara vermiştim. Ve gerçekten kesintisiz sporun etkilerini merak ediyorum. Ayrıca challenge'a spor ve kahvaltı sonrası meditasyonu da ekledim. Böylece bir türlü bir yere oturtamadığım meditasyon da çıktı aradan. Artık onun da belli bir zamanı var.

Spor demişken, kışın da fark etmiş fakat emin olamamıştım. Bugün kesinlik kazandı. Spor sonrası yüzümün teni bebek gibi oluyor. Cildime inanılmaz bir tazelik geliyor. Ama ter içinde yüzüyorum bittiğinde. Tişörtün sırtı olduğu gibi ıslanıyor. Daha erken saatlerde yapsam belki bu kadar terlemem. Saatlerim gene biraz şaştı. Geriye alıyorum gün be gün.

Belki bu akşam yemek yemeden yatar uyurum. Öyle yorgunum.

Şahane bir film izledim. Nereden buldum, nasıl keşfettim hiç bilmiyorum. About time (2013). Böyle keyifli zaman geçirmelik. Romantik komedi denebilir. Az fantastik. Ama izlerken hiç bitmesin istedim. Filmin içinde bir yerde Bella'nın bana bahsettiği fakat gitmediğim o proje de var. İsmini unuttum da, işte görmeyen insanların yaşamlarının neye benzediğini gören insanlara yaşatan proje. Sadece bir bölümde geçiyor ama film onunla ilgili değil.


Bu arada tırnaklarıma fosforlu turuncu oje aldım ve sürdüm. Biraz daha yanık tenli olmak lazım tam yakışması için. Hiçbir sene bu kadar çok oje sürmedim hayatımda.

Bir de vidalı kasnak aldım. Ve keten tohumu.



2 yorum :

  1. 2 tesaduf : G bir kac kez bu filmi izle dedi bana ama izlemedim henuz ve ben de turuncu neon oje surdum bu tatilde :) eve donus yolundan bildiriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. G kim kız? Ayrıca dün akşam kabak dolması pişirdim aklımda hep sen vardın. İçlerini atmadım. Artan kıymayla kavurdum. Güzel oldu ama seninki daha güzel olmuştu.

      Sil