Cuma, Ağustos 22, 2014

Başlıksız.

Selam bılog nasılsın görmeyeli? Beni sorarsan idare ediyorum. Son geldiğimden beri önemli bir vukuat yok. Misal sayısal gene devretti. Neyse ki B planım var. Aslında sayısal B plan. Hatta C plan. Hatta Z plan. Esas planım başka.

Sana esaslı bir yazı yazmak isterdim fakat elimden gelmiyor malesef. Böyle ıvır zıvır konularla uğraşıyorum.

Tatsızdım son günlerde. Dünya gündemi ve ülke gündemi ve kişisel gündem. Misal Liberia. Herifler Ebola salgınını durdurmak için sokağa çıkma yasağı ilan ediyor. Sonra da uymayanları asker tüfekle vuruyor. Deli misiniz kardeşim? Aklınızdan zorunuz mu var? Herkesi öldür o zaman, Ebola mebola kalmasın. Temiz iş.

Ülke gündemi dersek, bir harita gördüm. Türkiye'de kitap okuma haritası. En çok kitapçısı olan ve netten en çok kitap satın alan bölgeler. Bire bir seçim sonuçları haritasının aynı. Facebook'ta bir yazı vardı: "Önce şairleri yaktılar." Elbette. Çok anlamlı böyle bakınca.

Bu arada elma ağacı akabinde biberlerime dadanan parazite karşı etkili bir silah geliştirdim. Su fısfısı. Üstüne su sıkıyorum parazit dağılıyor. Elma ağacı kurtuldu. Biber de tamamen kurtulacak diye ümitliyim. Yakın takibe aldım. Gördükçe üstüne fısfıslıyorum.

Telefonuma da yeni ayarlar kurdum. Mesela annem ya da abim aradığında farklı bir zil çalıyor. Çalarken kim arıyor diye biliyorum. Bu benim çok eski bir telefonumda da vardı ama böyle etkili kullanamıyordum. Böylece gece onbirde birisi yanlışlıkla aradığında acaba anneme bir şey mi oldu diye yüreğim ağzıma gelmiyor telefona yetişene kadar. Bir de uygulama buldum. İstemediğim numaralar çalmıyor ve sms gönderemiyor. Güle güle digitürk, bimeks, turkcell ve tacizleriniz.

Lost'u izlemeye başladım. On sene gecikmeyle evet. Feci hollywood kalıpları. Kusmam geliyor. Görmezden geliyorum. Bir arkadaşım öteki olmak üstüne bir dizi deyince başladım bakmaya.

Kişisel gündem Lost'tan ibaret değil elbet. Bir konu var. Ama burası yeri değil. Boşver blog. Hiç bahsi açmayayım.

Büyük bir olay olmazsa bir iki seneden sonraki hayatım çok değişik olacak. Olumlu anlamda. Altın yıllar. Bakalım ve görelim ve yaşayalım.


10 yorum :

  1. Öff o Lost'u ite kaka 3. sezona kadar seyrettim, hiç de anlamadım neden bu kadar sevildiğini. Bitince de sağdan soldan okudum sonunu, neymiş bu ada falan diye, sonu da çok uyduruk çıktı.
    Dışarda zavallı bir sarmaşık var, karıncamsı bir şeyler basmış yapraklarını, bugün arap sabunlu su fısfıslıycam, bakalım işe yarayacak mı.
    Telefon hiç olmasa keşke. Ev telefonlarını bu kadar çok aramazdı şirketler ya da ben öyle hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de herkes bayılıyor bir tek benim sanıyordum. Ay iyi neyse bari.
      Arap sabunlu suyu duymuştum ben. İşe yararsa söyle. Her böcekte yaramıyordur tabii de. Olsun. Gene de.
      Hakikaten ya. Telefon denen aleti sevmiyorum ben. Bazen faydalı oluyor tabii. Olmuyor değil. Ama her gün en az beş reklam smsi almaktan gına gelmişti. Artı gün aşırı turkcell bilmem ne telefon kayıtları. Kurtuldum işte oh.

      Sil
    2. Arap sabunlu su, ciddi ölçüde azalttı böcekleri. 3 gün fısfısladım, dün baktığımda 2 tane böcek vardı sadece. Tamamen kurtulamazsam bir de acı pul biber kaynatmayı deneyeceğim :)

      Sil
    3. Arap sabununu ölçüsü nedir? Bir fıs fıs şişesine (tahminim 1 lt) bir kaşık arap sabunu mu? Acı pul biber kaynatmayı ilk senden duyuyorum. Çok ilginç. Mantıklı, düşününce.
      Benim parazitlere normal su bile etkiliyor. Bitkinin her tarafını istila etmişlerdi, şimdi tek tük bir iki yerde ürüyorlar. Elmada hala hiç yok. Biberde bugün iki üç yerde başlamıştı. Bakalım.

      Sil
  2. o aplikasyonU istiyorum ^-^..
    o diziyi izlemeyen bir ben kalacağım sanki
    ve ses ayarı iyi bişey whatsupa filan da aynı sesi ayarladım çocuks'a rahat oldu ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandığımın adı phone warrior. Ama google play store'da blocking phone numbers filan diye aratırsan başka çeşitleri de var.
      Gerçekten izlemedin mi? En son izlemeyen benim sanıyordum.
      Whatsup kullanmıyorum. Ama aklımda bulunsun.

      Sil
  3. lostu ilk iki sezon ben de destekledim ama baktım sonra amacından saptı hemen ayrıldım ordan:)
    iskandinav dizilerini salık veririm polisiye sevenlere, bir forbrydelsen olsun bron-broen ama yok yok en iyisi borgen bence.. beğenilme garantili hem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ikinci sezonun başına geldim şimdi. Şimdilik güzel gidiyor. Tabii ki feci hollywood kalıpları baki. Bazı şeyler çok beklendiği gibi. Ama sürükleyici. Sonradan sapıtıyor demek. Hmf. Bu hoş olmadı. Iskandinav dizisi hayatımda ne duydum ne izledim. Kore dizisi bile duymuşluğum var hani.İzleyen yakın arkadaşım var.
      O değil de Yel değirmeni, senin blogta neden yorumları kapatıyorsun? İnsan bazen iki satır birşeyler yazmak istiyor. Mesela geçen gün Sliding Doors'u yazmışsın. O benim en sevdiğim filmlerdendir. Altına yazamadım mesela içimde kaldı :))))

      Sil
  4. yok yok enseyi karartmadan devam. böyle dediğime bakma beş sezonu da(beş sezondu sanırım) bitirdim. iskandinav olayına gelince sinemada da bir numaradır kanımca. diziye borgenden başla, film olarak da jagten, blikende lgyter,just another love story önerilir. reçete yazar gibi oldu idare et.
    sliding doors'a gelince. yazdın ve okudum işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altı sezon. E hani iki sezondan sonra ayrılmıştın? Neyse.
      Iskandinavlara bakayım bi barim.
      Sliding doors u yazdım da sen buraya yazdın diye yazabildim. Ama işine karışmış olmak istemem. Vardır bir bildiğin ya da sebebin.

      Sil