Cuma, Haziran 27, 2014

Yağmurlu gün mimi.

Bayan Silvia beni mimlemişti birkaç gün önce. Çoktandır mim cevaplamıyordum. Cevapliyim:

1) Telefonun nerede?
Amplinin orada. Müziğimi oradan dinliyorum da. Konuşmaktan başka her işimi görüyor.

2)Partnerin?
Laptop sayılırsa o. Hep kucağımda. Beraberliğimizin ilk senesinde 3G bağlantısı vardı oraya buraya giderdik. Sonra taahhüt bitti, biz de artık evde kendi halimizde takılıyoruz.

3)Saçların?
Koyu kestane. Ev işi yaparken toplarım.

4)Annen?
83 yaşında. Gündemi benden iyi takip eder. Bugün mesela Beyoncé dedim, anlamadı, "ya işte böyle seksi cilveli zıpır bir şarkıcı" dedim "haaaaa Beyonce!!!" dedi. Bazen beni sinirden delirtir ama...

5)Baban?
Çok özlüyorum.

6) En sevdiğin eşya?
Eşyadan sayılır mı bilmiyorum ama en son gözdem, yakın gözlüğüm. Onu takmaya bayılıyorum.

7)En son gördüğün rüya?
Hiç hatırlamıyorum.

8)Hayalindeki araba?
Hayalimde arabadan çok trafiğin asla tıkanmadığı şehirler var, fakat illa bir model söylemek gerekirse: deux chevaux ya hastayım (dö şövo diye okunur, iki beygir demek) bir de mini cooper'lara. İkisinin de üstü açılan modeli olacak.

deux chevaux
Fransız arabası. Bir tane Istanbul'da görmüştüm. Hatta camına baktığımda satılık yazıyordu eğer yanlış hatırlamıyorsam. Ama hiç param yoktu zaten. Param olsa o sırada ehliyetim yoktu.
mini cooper
bu arabayı bir ara ciddi kafaya takmıştım. Hatta yetişkin bir öğrencimde vardı. Beni bırakmıştı onunla bir yerlere. Tam bir tutku olmuştu bu araba o zaman bende. Unutmuşum bak, depreşti.

9) İçinde bulunduğun oda?
Salonum. Kırmızı koltuğa boylu boyunca uzanıyorum. Tepemde ışığım. Hava çok sıcak. Burnuma komşunun kızarttığı patatesin kokusu geliyor. Perdeler kapalı çünkü akşam oldu.

10)Korkun?
Bakıma muhtaç olmak.

11)On sene içinde ne olmak istiyorsun?
Laptop yerine etten kemikten bir partnerle, zevkli bir hayat kurmak. Artık iş kadını mı olurum, yoksa tekrar yazarlığa mı dönerim orasına karar vermedim. Belki de yeni bir heves icat etmiş olurum. 

12)Sen ne değilsin?
Duygusuz.

13)En son yaptığın şey?
Dolaptan yarım bir salatalığı kaptığım gibi hatur hutur yedim.

14)Üzerinde ne var?
Askılı bir tünik ve beyaz bir yarım bacak tayt.

15)Senin hayatın?
Çok fazla keyfe keder geçti. Biraz daha hesap, biraz daha strateji olsaymış diyorum bazen. Bazen de demiyorum.

16)Moralin?
İyidir, fena değil.

17)Şu an ne düşünüyorsun?
Bin tane şey. 

18)Senin bilgisayarın?
Bakınız: Partnerin sorusu. Bilgisayardan önce ne yapıyordum, nasıl yapıyordum? İnan ki hatırlamıyorum. Bol bol mektup yazardım bak. Günlük tutardım. Bir de kitap okurdum.

19) Bira?
Bin yıl içmesem aklıma gelmez.

20) Aşk?
M.. 

Ben de mimi Bal, Bayan Sardunya ve Kunegond'a paslıyorum efendim. Ayrıca yanıtlamak isteyenler de yanıtlayabilir elbette.

2 yorum :

  1. Citroen değil mi o dö şövo? Lisede bir örrrtmende vardı, arada bizi şehir merkezine indirirdi tangır tungur, çok güzel araba hakikaten.
    Benim babam Shakira'nın ilk çıktığı zamanlarda kaldı, annem daha iyi takip ediyor, Rihanna falan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet!!! Citroen. Rüyalarıma girmişliği var. Öğrenciyim ve deux'ch' üm var. Ben onu sokağa park ediyorum, sonra nereye parkettim diye kaybediyorum. Hayatım kararıyor filan, arabamı kaybettim diye. Ağlamaklı uyanıyorum.
      :)))

      Sil