Pazartesi, Haziran 02, 2014

Sendromsuz Pazartesi.

Dışarda kıyamet gibi bir yağmur başladı on dakika önce. Yağmur şakırtısı sanırsın asfaltı kırbaçlıyor. Bankadaki işlerimi tam zamanında halledip gök gürlemeye başladığında attım kendimi eve.

Son posttan bu yana biraz açıldım. Bugün daha iyi gibiyim. Yüreğim biraz daha hafif. Gelecek günlerde ne olur bilinmez elbet.

Bugün ilginç bir gündü. B. mesaj atmış "merak ettim seni" diye. B. derken kız olan B. değil. Bana ampliyi satıp şahane bir müzik sistemine sahip olmama vesile olan B. Eski sevgilim diyebilirim ama onu öyle görmüyorum. Beraberliğimiz çok kısa sürmüştü zaten. Yarın bana gelecek. Mutlu oldum. Uzun zamandır konuşmamıştık ve ne zaman biraraya gelsek hep daha sık buluşmalıyız deyip buluşmuyoruz. Yarın gelecekse, ben banka işlerini bugünden halledeyim dedim. Sokağa attım kendimi ve bu sefer de S.'e rastladım. S. de eski sevgilim. Onu da yaklaşık bir senedir görmüyorum. Bunun nesi ilginç diyebilirsin. İkisi de hayatıma ben M.'ı unutma çabasındayken girdiler. Ayrı ayrı zamanlarda elbet.  Anlatamadım, farkındayım. Anlatamayacağım. Neyse boşver.

Şimdi ocakta tost yapıyorum. Ortası domatesli. Yanında içecek ne yapsam? Ayran? Frape? Limonata? Çay mı demlesem? Vişne mevsimi gelse de komposto yapsam.

Buz kırma aletini çıkarıp nane yapraklarını da ekleyip çalıştırdım. Sonra da hazır ayrana ekledim. Mmmh nefis oldu. Belki bir dahakine nane yapraklarını ayrı doğratırım biraz iri oldular.

Şimdi biraz Celes'i okuyacağım. İleriye dönük bana yol göstersin.






4 yorum :

  1. 'eski sevgili' travması için harcamamak lazım temiz bünyeleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhalde bazı insanların travması için masum insanları harcamamak lazım demek istiyorsunuz. Çok haklısınız. Kimseyi harcamak tarzım değildir. Yeni insanlarla tanışılır, hoşlaşılır, beraberlik denenir, sonra yürümez, kalp kırmadan ayrılınır, kalp kırılmadığı için o insanların gözünde hala insan kalınır. Olay bundan ibarettir efendim.

      Sil
  2. İyi olmana sevindim. Ortası domatesli tosta da. Biraz da karabiber ekiyorum ben hep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 <3 <3
      Kendime yakın hissettiğim insanlar hep benden uzak yerlerde oturdular. Ya da taşınıp gittiler. Kahpe kader.

      Sil