Cuma, Haziran 20, 2014

Cinsiz lamba.

Çok yorgunum. İşler bitmiyor. Çünkü ben işler bitmeden yeni işler icad ediyorum. Neyse en azından saçımı boyattım. Eve geldiğimde henüz saat öğle olmamıştı. Nevvet! Erken kalkabilmeye devam!

Bugün hayatımda ilk defa pancar salatası yaptım. Çok basit bir olaymış. Alıyorsun suda haşlıyorsun. World's healthiest foods'ta 15 dakikada pancar diyor. Onda da dörde bölüp buharda pişiriyorsun. Gelecek sefer onu deneyeceğim. Gene annemin evinde olsa yüzüne bakmayacağım bir sebze. Kendim yapınca acaip kıymetli oluyor. Bir de sarmısak herşeye yakışıyor be. Halbukim pancar hafif tatlı. Tatlı ve sarmısak? Hem de sızma zeytinyağıyla. Valla güzel oldu.

Lambamı yapmaya başladım. Bak:


Henüz altını yapıştırmadım. Üst tarafı tam yapışsın öyle. Üst kısmı çuvalla kaplamayı düşünüyorum. Ve çuvalın kabalığını dengelemek için onu kırmızı nakış ipliğiyle işlemeye karar verdim. Kendime iş çıkarıyorum dediğim buydu. Yemekten önce başladım. Kendime türk kahvesi yaptım, sonra yakın gözlüklerimi nicedir durdukları kılıftan aldım, koltuğa kuruldum. Başladım işlemeye. Bir çuval parçası, bir yün iğnesi ve iki metre kırmızı nakış ipliği. Bu kadar mı mutlu olunur? Demek ki neymiş? Saadet bazen ucuza da mal edilebilirmiş.

Altını ve üstünü ve belki de yan kenarları kırmızı iplikle geçeceğim. Diyorum ki ufak ufak birşeyler de mi işlesem üstüne? Yoksa çok üstüne düşmesem de öyle ham haliyle mi bıraksam?

Bu arada Bayan Silvia benim mimlemiş ama şu an bayılmak üzereyim. Bir sonraki postta yanıtlarım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder