Salı, Mayıs 27, 2014

Niko.

- Eminsiniz değil mi o son dediğinizden?
Yüzüne baktığımda belli belirsiz bir gülümseme isteği. Ben de kendime gülüyorum aslında. İçine düştüğüm ergen hallerine. Kız büyüdün artık eşek kadar oldun be. Aşk meşk de ne?

Bugün doktora gittim de. Hiç iyi değilim bakma. İşler daha beter boka sarmadan bir gidip görüneyim, doğrusu neyse hepsini tüketeyim, sonra günah benden gitsin istedim. İyi yapmışım. "Çok emin olmamakla beraber bu bağımlılık gibi birşeyse eğer dedi, tek yapman gereken dipten yeni dalga geldiğinde duruşunu bozmamak. Sen duruşunu bozmazsan, o dalgaların gücü gittikçe azalacak."
Şimdi bekliyorum azalsın diye. Umudum var ama azalacak.

Haa Niko kim dersen. Ben fotoğrafla uğraşan karizmatik bir Rum erkeği olarak canlandırmıştım hayalimde. Fotoğraf gezilerini tavsiye edince benim doktor. Herhalde çok şanlı, adıyla tanıyor herkes onu diye dallandırıp budaklandırdım bir de. Eve gelip kimmiş bu fotoğraf gezileri düzenleyen Niko diye google'da aratınca...kafama aynı bir kaya parçası gibi düştü.
Nikonun fotoğraf gezileri.
Vaziyet sandığımdan beter galiba.

2 yorum :