Pazar, Mayıs 04, 2014

M.

Çarşamba'ydı, Cuma'ydı derken Pazar olmuş.

Günler çok miskin geçiyor. Hiçbir şey yapasım yok ve yapmıyorum. Bir tane tembel böreği yaptım bu gece mesela. On dakikada hazırlanıp fırına giriyor. Tadı aynı öbür pırasalı gibi oldu ama görüntü biraz bozuk. Bozuk derken, çok da değil aslında.

Bütün gün koltuğa uzanıp candy crush oynuyorum. Yazı filan hak getire. Ne yürüyüş. Ne yoga. Hiçbir şey. Kitap bile okumuyorum. Film bile izlemiyorum. Ne de belgesel.

Bazen M. yüzünden içim kavuruluyor. Başedemeyecek gibi hissediyorum. Bazen de o acı girdabının dışına çıkmayı başarabiliyorum. Nefes alıyorum. Hayata dönüyorum. Herşeye baştan başlamaya hazır oluyorum. Böyle gitgel'ler yaşıyorum. Çok yorucu ve yıpratıcı. Ama çare yok. Böyle böyle geçecek elbet. Girdabın dışındaysam geçeceğine inanıyorum. Yoksa, çok fena.

Birçok kadın yenilmiş bu duyguya. Camille Claudel. Çiğdem Talu. İlk aklıma gelenler.

Ehliyetimi almaya giderken emniyette ayakta beklemeyeyim diye bir odaya alıp oturttular beni. Orada iki kadın polis, polis de olsa kadınsı meseleler konuşuyorlardı. Genç olan anlatıyordu. Buna çok aşık bir erkek varmış. Aşkına karşılık alamayınca tayinini Güneydoğu'ya aldırmış. Bir gün yolda arabayla giderlerken, ya aracı teröristler taramış, ya mayına çarpmış şimdi hatırlamıyorum. Adam şehit olmuş. Şehit olan polisin arkadaşları bu kadına demiş ki, oraya intihar etmeye gitmişti zaten. Çok trajik bir hikaye. Fakat daha da trajik olanı kadın bunu anlatırken çok umursamazdı. "Ben ne yapabilirim ki?" diyordu, omuz silkerek.

Geçer geçer, daha öncekiler gibi
Bu da geçer, neler neler geçmedi ki.
Bahar yüzünden herhalde. Bir de çalışmıyorum. Bir işte çalışıyor olsam da kendimi işe verebilir miydim bilmiyorum. Candy Crush ideal galiba. Bakalım zaman ne getirecek. Güzel şeyler umalım.





2 yorum :

  1. :(

    bazen söyleyebilecek sözü olmasa da birşeyler yazabilmek ister insan.
    belki gönlünü ferah tut demek için..
    çırpınır durur.
    ve söyleyen taraf olmanın ne kolay olduğu ,herkes tarafından bilinir.
    biliyorum lafı evirip çeviriyorum.
    gönlünü ferah tut.
    yatıp oyun oynamanın kıymetini bil.
    o kadar yoğunum ki bu ara,ayaklarımın ağrısından duramıyorum.

    güzel şeyler umalım.
    zaman elbet zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 4. Biliyorum. Biliyorum.

      Sil