Salı, Mayıs 06, 2014

Daha iyice günler.

Bugün de fena sayılmazdı. Eski usul iş listesi çıkardım. Böylece, Candy Crush'ın yanı sıra biraz ev işi yaptım. Dışarı çıkıp akşam yemeği için sebze alışverişi yaptım. Hafif yemek istiyordum. Benim klasik, pratik ve lezzetli, buharda brokoli-havuç ve patates üçlemem var. Buharda az pişmiş, az diri brokoliye bayılıyorum. Üzerine sızma zeytinyağı gezdiriyorum. Bazen biraz sarmısak ufalıyorum üzerine serpiyorum. Üstünden tatlı niyetine Maraş'tan aldığım keçi sütü reçeli ve Mardin'den dibek spesiyal kahvesi. Göya keçi sütü reçelinden sadece bir kaşık yiyecektim. Kavanozun dibini buldum. Biterse çok üzülebilirdim ancak Sibel'in kahvesi'nde inek sütüyle olanının tarifi var. Daha önce denedim ve başarısız oldu. Fakat ikinci denemeden ümitliyim. Gene de bitmese daha iyi. Keçi sütü nasılsa satılıyor.

Evin az da olsa işinin yapılması ruhuma iyi geliyor. Bir tür terapi.

Bir de sık yaptığım yogaları MP3 formatına çevirip telefonuma yüklüyorum. Tatildeyken, otelde yaparım diye yanıma yoga için kullandığım kumaşı da almıştım. Bavulda katlanınca neredeyse hiç yer tutmuyor. Telefon da zaten yanımda. İlk gece bütün yorgunluğa rağmen yoga yaptım otelde. Oh mis. Sonraki günler zaman bulamadım. Fakat o kumaşın altına birkaç kat polar alıp dikmeyi düşünüyorum. Biraz kalınlık versin diye. Al sana evyapımı bir yoga mat. Hem de at çamaşır makinesine yıkansın. Çepeçevre bir biye de dikebilsem ne şahane olurdu. Ya da sadece kenarlarını da kıvırabilirim.

Şimdi de belki bir belgesel bulurum kendime. Belki de uzanıp bir Yoga Nidra yaparım. Belki de önce biri sonra öbürü. Yeter ki beni pek de umursamayan biri için hayatı kendime zehir etmeyeyim.

İyi geceler küçük Joe.

6 yorum :

  1. :):):) Yeter ki beni pek de umursamayan biri için hayatı kendime zehir etmeyeyim.

    Etme bencedeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdilik, ama buna da şükür.

      Sil
  2. Merhaba :) Yoga güzel bir hareket tarzı.. Yoga yaparken dikkat etmeniz gereken şey dizlerinizdir. Dizlerinize fazla yüklenirsiniz. Netteki yoga sitelerinde yere serilmiş ince bir bez görünüyor. Şık ama pek rahat değil. Ben de yoga ve bale hareketlerini içeren bir saatlik programı sık sık uygulamaya çalışıyorum. 16-17 yaşlarımdan beri çok yararını gördüm. Hareketleri yaparken, mesela diz çökmüşsem veya oturuyorsam katlanmış havlularla dizlerimi sert zeminden korurum. Aynı şekilde sırt üstü yatılarak yapılan hareketlerde de havluyu bel kemiklerimi koruyacak şekilde yere sererim. Ancak ve ancak cerrahi operasyonla düzelebilecek diz ve omur hasarlarından uzak durmaya çalışıyorum. Elde olan tek bünyeye, kemiklere Çin porseleni muamelesi yapıyorum sadece :) Ama kaslara çok acımam ve o tişört ıslanacak ! :D ( Yoksa pilates topunun üzerine iki çıkıp inerek spor yapılmaz :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dae, bu yorumunuzu okudum fakat düşüncemi yazmamışım. Dizlerimi zorlayan bir hareket yok şu yaptıklarımda ama zaten o incecik bezi de sert yüzeyin üzerinde kullanmıyorum. Arada bir halı var. Şimdilerde onun da altına sert havlu görevi görecek polar ve elyaf dikme projem var. Uyarınız için çok teşekkürler, kesinlikle aklımın bir yerine not aldım.

      Sil
  3. Ben 5 tibetciyim. Aslinda muhafazakarligimdan cikip baska hareketlere de gecmeliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 tibet de ne? ilk defa duyuyorum. ben de dön dolaş aynı yoga hareketini bir sene filan yaptım. şimdi ikinciye geçtim. o da bir sene gider :D

      Sil