Çarşamba, Nisan 23, 2014

Kısa bir süre yokum.

  • Yanıma ilk defa olarak laptopu almayacağım. 
  • Onun dışında yanıma bir şey almayacağım diye diye bütün evi bavula sığdırdım.
  • Zaman geçsin diye Candy Crush'ın bütün canlarını bitirdim.
  • Binbir güçlükle bulduğum Alıç ağacı ile sohbet kitabını kaybettim. Umarım yarın bulunur.
  • M. neden bu kadar kafama takılmaya başladı gene? Kendime bin dereden su getiriyorum laf anlatmak için. Bazen olacak gibi oluyor. Sonra alakasız bir yerden patlıyor gene. 
  • Belki Mardin'i filan gezerken unuturum.
  • Biliyorum bundan sonra hayatım daha güzel olacak.
  • Saksıları suya oturttum ben gelene kadar susuz kalmasınlar diye. Ama biberi oturtacak kova kalmadı. Ben de bir pet şişeyi suyla doldurup toprağa sapladım. Ama şimdiden su azaldı.
  • Nasıl uykusuzluğa dayanabileceğim bilmiyorum.
  • Bir seferinde sabahın dördünde kalkmamız gerekiyordu bir charter uçuşuna yetişecektik ve hayatımızın en uğursuz geçen haftasıydı. Her güne bir felaket sığmıştı. Ve dedik ki, o kadar boktan bir hafta ki şimdi saati kursak kesin çalmayacak. Ve biz zar zor bulduğumuz bu uçuşu kaçıracağız ve paralar da yanacak. O yüzden iki saat kurmuştuk. Biri dijital biri eski tip tencere kadar ses çıkartan. Ve ikisi de çalmamıştı. Neyse ki doğa bir tane de yedek olarak biyolojik saat yaratmış. Ben saatinde tık diye gözümü açmıştım. Uçağı kaçırmadık nihayetinde evimize dar attık kendimizi ama yol boyunca acaba bu uçak düşer mi deyip durduk. 
  • Hakan Günday'ın derste söylediği yazmak düşünmekten daha farklı derken ne demek istediğini net olarak bir önceki postta anladım. Çünkü dön dolaş aynı şeyleri takıntılı şekilde düşünebiliyorsun, ama yazarken ilerlemek gerekiyor. Yoksa ceza gibi demişti. Bir daha sınıfta konuşmayacağım. Bir daha sınıfta konuşmayacağım. Bir daha sınıfta konuşmayacağım. Yazının bu özelliğine aşık olmuş.
  • Orta birdeyken zibidinin tekine aşıktım. Kareli bir kağıdı onun adının baş harfleriyle doldurup sonra onları ufacık kesip bir tik-tak kutusuna doldurmuştum. Neyse ki şimdiye kadar aşk uğruna yaptığım en tuhaf davranış bu. 
  • İyi ki Nikon'un pilini full şarj etmeyi akıl ettim.
  • Galiba biraz kitap okuyacağım. Yapacak başka bir şey kalmadı.

4 yorum :

  1. ne güzel.demek tatile çıkıyorsun.güzel ve rüya gibi geçsin günlerin.

    YanıtlaSil
  2. Dinlen, yenilen ve geri gel Küçük Joe!

    YanıtlaSil
  3. iyi tatilleeerrrrr iyi yaşlar bir kez daha <3

    YanıtlaSil