Pazar, Nisan 20, 2014

Joker.

Muhtemelen çok sıkıcı bir yazı olacak bu. Konusu bile yok. Günümü anlatmaya kalksam kayda değer birşey yapmadım. Gün parmaklarımın arasından kayıp gitti zaten.

Biberler coşmuş sadece. Kime nasıl dağıtacağım onu hesapladım. Apartmana filan dağıtayım diyorum. Ya da blogu okuyup da biber fidesi isteyen çıkar mı? Çıkarsa az daha büyüsünler saksıya koyayım. Dağıtayım isteyene.

Yarın Paskalya. Bari gelenek diye yumurta boyasaydım, çörek pişirseydim. Yok. Kupkuru bir insan oluyorum. Sadece içimden, midye dolması işine bir gün girişmem lazım diye niyet ettim. Eh, niyet etmek yeter de artar bile. Karın bile doyurur. De mi? Annem yapmış tabii. Sana da ayıracağım, merak etme dedi. Hooop, kon hazıra. Ne güzel. Aferin. Devam et. Bravo.

Yarın demişken an itibari ile saat 00:00 oldu.

Moralsizim blog. Yarısı kimyasal. Çeyreği geçici. Ne istiyorum biliyor musun? Bu gece rüyamda karşıma bir lamba cini çıksın. Ellerini beline koyup bana desin ki:

"Kız küçük Joe, doğum günün yaklaşıyor, hem de son zamanlarda yediğin kazıkları çok zarifçe atlattın, sana bir güzellik yapmaya geldim." desin.

"Ne güzelliği yapacaksın Cin? İndirim kuponu mu teklif edeceksin? 43 yerine bu sene bir sene geriye götürüyoruz yaşını filan mı? Çok umurumdaydı."

"Bak, dik kafalılık etme. Ayağına gelmiş kısmeti tepiyorsun. Sinirlendirme beni, girerim lambaya geri, avucunu yalarsın."

"Üf tamam, hadi yap güzelliğini o zaman, bekliyorum."

"Sana aşk jokeri. İçinde kalmış bir adamı seç. Yarın o işi oldu bil."

Ahahahha. Mirkelamın şarkısı gibi oldu. Kahpe kader sen bana ne zaman güleceksin, ah bir joker bu ele ne zaman vereceksin?

"Kimi seçeceğimi bal gibi biliyorsun Cin. O iş yaş, onu da bal gibi biliyorsun. Onun yerine onun izini kalbimden lazerle silsen daha büyük bir güzellik olur."

"Tamam, kabul, sileyim lazerle, ama güneşe çıkınca yeri gene belli olacak, biliyorsun."

"Sen de Cin'im diye gezin ortalıkta o zaman. Ne anladım öyleyse ben o işten? Kırk yılın başında bir güzellik yapacağım diye ortaya çıkıyorsun onu da yarım yamalak..."

"Gezinmiyorum ortalıkta zaten. Çoğu zaman lambadayım."

"Bi sus bari."

"İyi geceler küçük Joe."


görsel: şurdan

6 yorum :

  1. iyi geceler küçük joe
    :)
    bence güzel olmuş yaa
    alakasız ama olsun güzel ve tüzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alakasız derken? ne neyle alakasız? neyse beğenmişsin teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Dün gece pinterest'te güzel Paskalya yumurtaları gördüm, aklıma sen geldin, "Yapar mı acaba?" diye. Şöyle şeylerdi:
    http://www.pinterest.com/pin/27936460163585323/
    Biber fidesine talip olabilirim ama nasıl alırım bilmiyorum.
    Cinle diyalogunuzu da çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sene ancak doğal boyayla boyadım galiba. Yani soğan kabuğu ile. Hepsi bu.
      Biber fidesini sana nasıl ulaştırsam. Hmmm. Dur bir düşüneyim. Postada telef olur. Evet kesinlikle telef olur. Ankara'ya gidecek birini bulmalı. Zaten bu hafta olmaz. Hem çok küçükler hem ben yokum. Dur bakalım.

      Sil
  3. hayatı hem çok güzel hem de çekilmez kılan da hep bu yaş işler anacım...doğumgünün şimdiden kutlu olsun, denk düşerse tam gününde de kutlarız elbet. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi aynı şey zamanına göre hayatı bir öyle yapıyor bir böyle. Oooow bu sene kutlamalara erken başladım desene :) Benden de sevgiler.

      Sil